וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אוקלנד גברה 17:24 על סן דייגו

11.11.2011 / 16:54

משחק אדיר של מייקל בוש הוביל את הריידרס לניצחון חוץ גדול. אלברט היינסוורת', שעבר לטמפה ביי: "הרגשה נפלאה, מתרגש"

סן דייגו (5:4) - אוקלנד (4:5) 24:17

הריידרס הגיעו למשחק חוץ קריטי אחרי שני הפסדי בית מביכים והשיגו ניצחון גדול, בעיקר בזכות הצגה של מייקל בוש, שהשכיח את חסרונו של דארן מקפאדן ושרף את הקרקע עם 157 יארד וטאצ'דאון, אליהם דאג להוסיף 85 יארד באוויר. סן דייגו לעומת זאת, ממשיכה לפשל ולהתעורר רק אחרי שהמשחקים בורחים לה. זה היה הפסדה הרביעי ברציפות של הקבוצה מדרום קליפורניה ואם היא לא תתעורר במהרה, גם חודש דצמבר איכותי כמו שהתרגלנו לראות ממנה בשנים האחרונות, עלול שלא להספיק הפעם.

הצ'ארג'רס עלו ראשונים על הלוח עם שער שדה, אבל משם והלאה הכל היה אוקלנד. בוש הגיח לאנדזון, קרסון פאלמר המושמץ היה טוב מאוד ומצא דנריוס מור באנדזון רגע לפני ההפסקה והריידרס כבר הוליכו ב-14 נקודות. וינסנט בראון השיג טאצ'דאון משלו כדי להחזיר את המארחת לתמונה, אבל פאלמר הינדס דרייב זריז ונפלא כולל מסירה ל-55 יארד לבוש, שהסתיים בטאצ'דאון נוסף של מור. פאמבל של הקוורטרבק החדש של אוקלנד עוד נתן לצ'ארג'רס תקווה, עם טאצ'דאון של הסטר, שהוריד שוב את הפיגור לשבע נקודות בלבד, אבל כמו בכל המשחקים האחרונים, פיליפ ריברס היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון מבחינת סן דייגו, כשאיבוד ופאמבל שלו בשני הדרייבים האחרונים סגרו את המשחק.

פאלמר סיים עם 14 מ-20 ל-299 יארד, צמד, פאמבל ואיבוד. מור הפליא עם 123 יארד אווירים ושתי התפיסות באנדזון. הצ'ארג'רס המאוכזבים זכו ל-274 יארד וצמד מריברס, שכאמור גם הוא פימבל ואיבד פעם אחת. כעת, אוקלנד מוליכה את בית ה-AFC מערב, כששתי הקבוצות האחרות של הבית, קנזס סיטי ודנבר, ייפגשו ביניהן ביום ראשון.

קרסון פאלמר, שחווה פתיחה לא קלה לתקופה שלו ב"חור השחור", אבל הלילה הוביל את הניצחון, אמר בסיום: "שיחקנו בקצב טוב, עשינו מהלכים גדולים ברגע הנכון. עדיין יש הרבה מה לשפר, אבל תמיד כיף לנצח, בטח שבמשחק חוץ כזה". מאמנו יו ג'קסון הוסיף על השחקן: "אני מכיר את קרסון, אני יודע מה הוא יכול לעשות ומה יש לנו בקבוצה איתו. הוא רק מתחמם, עוד לא ראינו אותו בשיאו". ומה היה למפסיד ריברס, שנמצא בכושר איום, להגיד? "חייבים לנשום עמוק, אנחנו בתקופה רעה מאוד כרגע".

היינסוורת': "אהיה סוג של מנטור לצעירים בטמפה"

אלברט היינסוורת' שוחרר כזכור מניו אינגלנד לפני כיומיים וכבר נמצאה קבוצה חדשה שאספה את שחקן הקו ההגנתי הותיק לשורותיה. הפעם הבחור הגדול, שכבר הספיק לשחק עבור טנסי ו-וושינגטון מוצא עצמו בפלורידה, אצל טמפה ביי באקנירס, שמחזיקה בינתיים במאזן 4:4 ומדורגת שלישית בבית ה-NFC דרום.

עבור היינסוורת' בן ה-30, שלא כל כך הסתדר בניו אינגלנד, גם בשל פציעות וגם בשל השיטה ההגנתית, זה אולי הניסיון האחרון להציל את הקריירה הדועכת. מי שהיה אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה בתחילת העשור שעבר, נודע בשנים האחרונות בעיקר בשל הפרות משמעת ויהיה חייב להשתפר כדי לקנות את מקומו בהגנת הבאקנירס. בתור התחלה, הוא בהחלט נשמע דרוך ומוכן: "זו הרגשה נפלאה. אני מתרגש. הייתי צריך להגיע לכאן כבר לפני שלוש שנים, אבל אני חושב שדברים טובים מגיעים למי שמחכה בסבלנות".

כשנשאל על הקבוצה הצעירה אליה הוא מצטרף, ידע היינסוורת' להצביע על מקומו בהיררכיה: "אני אחד הותיקים בקו ההגנה של הקבוצה עכשיו והביאו אותי גם כדי לשחק וגם כדי ללמד את הצעירים כמה דברים. אהיה סוג של מנטור לצעירים".

לסיום, הוא עסק בקצרה בתקופתו בניו אינגלנד: "ביל ביליצ'יק הוא בחור טוב ומאמן טוב, אבל לא קיבלתי בניו אינגלנד מספיק הזדמנויות לשחק, בין היתר בגלל המצב הבריאותי שלי. זה לא התאים לי ולכן הם החליטו לשחרר אותי".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully