וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: זיו נקנס ב-7,500 דולר, עטר ב-1,500

10.11.2011 / 10:42

ארבעת השחקנים נענשו בשל בעיות משמעת והועמדו לדין. קנס של 1,500 דולר לרחמים צ’קול. אצל לוגסי הסתפקו באזהרה

מכבי תל אביב החליטה לאחרונה שלא לעבור לסדר היום על אירועי המשמעת של שחקניה, והיום (חמישי) קיימה הקבוצה ועדת משמעת פנימית שבמהלכה הועמדו לדין יואב זיו, משה לוגסי, אלירן עטר ורחמים צ'קול. הוועדה התקיימה במשרדו של נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס בתל אביב. מצד הקבוצה נכחו גם היועץ המשפטי של המועדון מורן מאירי ומנהל הקבוצה אבנר טוויטו.

בסיום ועדת המשמעת, נקנס יואב זיו בסכום של 7,500 דולר. המגן הועמד לדין בשל תקרית הנעל בסטוק, אחרי שבעט אותה לעברו של הקוון וספג כרטיס אדום במשחק שהתקיים באנגליה במסגרת הליגה האירופית. המגן כבר הושעה על ידי הנהלת המועדון ממשחק אחד מיד עם חזרת הקבוצה מסטוק, ולא נכלל בסגל הצהובים נגד מכבי פתח תקוה לפני כשבועיים.

אלירן עטר זומן בשל האירוע עם מוסא קונאטה, גם כן במשחק בסטוק, כאשר קונאטה פרץ לכיוון השער, לא מסר לעטר, והקשר בתגובה צעק עליו אחרי המהלך, בתקרית שלא נעלמה מצילומי הטלוויזיה. עטר הגיע למשרדים מלווה בעורך דינו, ובסיום ועדת המשמעת הוא נקנס בסכום של 1,500 דולר.

לוגסי הועמד לדין בשל התנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי מכבי תל אביב. הקשר הספיק להתנצל על האירוע מיד עם יציאתו מחדר ההלבשה, אבל בקבוצה החליטו לזמן אותו. בסופו של דבר בקבוצה הסתפקו באזהרה ומהשעייה ממשחק אחד על תנאי לשנה. גם רחמים צ'קול עמד לדין בשל עבירת משמעת שביצע בתוך המועדון. צ'קול שלא הגיע לאימון ללא הודעה מוקדמת, נקנס ב-1,500 דולר בפועל וב-5,000 דולר על תנאי.

בתוך כך, מנסים בקרית שלום להרגיע את הרוחות בקבוצה, על מנת לנצל את הפגרה להתאוששות מהתוצאות הלא טובות של הקבוצה בשבועות האחרונים. במכבי תל אביב סימנו את שני משחקי הליגה הקרובים נגד הפועל עכו בחוץ ואחר כך הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב כקריטיים לקראת המשך המאבקים בצמרת. "הדברים לא נראים טוב בתקופה האחרונה, אבל אנחנו יודעים מה הבעיה ונצטרך לראות איך פותרים אותה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully