וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 120 שנה: שם חדש לאיצטדיון סט. ג'יימס פארק

הנהלת ניוקאסל משנה את שם האצטדיון על שם הספונסר ספורט דיירקט ארינה. האוהדים זועמים, המנהלים מתעקשים

אחרי 120 שנה, ניוקאסל משנה היום (חמישי) את שמו של האיצטדיון הביתי שלה, סט. ג'יימס פארק. הבעלים של המועדון, מייק אשלי ודרק לאמביאס, שינו את שם האיצטדיון הוותיק ל"ספורט דיירקט ארינה" כחלק מהסכם חסות. לפני כשנתיים שונה השם ל-"sportsdirect.com @ St James' Park Stadium", אבל עתה הורד השם המקורי, ונותר רק השם של הספונסר.

כמובן שההחלטה מעוררת לא מעט כעס בשורות אוהדי הקבוצה, שטענו להרס המורשת הארוכה וזעמו כבר שההצעה הועלתה לפני שנתיים. למרות זאת, הבעלים מתעקשים כי הסכם החסות לאיצטדיון הוא צעד כלכלי חשוב, והוא נעשה למטרות חיזוק הקבוצה הלוהטת של אלן פארדיו. "מלבד זאת, רק כך נוכל לשמור על מחירים נמוכים לכרטיסים", אמר גורם בהנהלה.

הזכויות לשם של האיצטדיון נמכרו בחבילה יחד עם פרסום על החולצה כספונסר, לאחר ש"נורת'רן רוק" החליטו לא לחדש את החוזה. מדובר באיצטדיון השישי בגודלו באנגליה, המכיל 52 אלף איש, והוא הוקם ב-1880. הוא משמש את ניוקאסל החל מ-1892.

כידוע, לאחרונה גם צ'לסי הודיעה כי היא מחפשת ספונסר שמי לאצטדיון סטמפורד ברידג'. "זו תהיה דרך מצוינת להגדיל את ההכנסות שלנו", אמר המנכ"ל רון גורליי, שמדבר על סכום של כ-150 מיליון ליש"ט ל-10 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully