וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "ההתמודדות הזו עדיין פתוחה"

מאמן ברצלונה שומר על דריכות לקראת הגומלין מול הוספיטאלט אחרי ה-0:1 בחוץ. אינייסטה: "אנחנו עדיין יותר טובים מריאל"

ברצלונה החלה אמש (רביעי) את דרכה בגביע המלך עם ניצחון חוץ 0:1 על הוספיטאלט בסיבוב הרביעי במפעל. האלופה התקשתה מול היריבה הקטלאנית, שמדורגת שנייה באיזור שלה בליגה השלישית, ונעזרה בשער נהדר של אנדרס אינייסטה בדקה ה-41 כדי להימנע ממבוכה, ולהשיג מקדמה לקראת הגומלין שייערך בקאמפ נואו ב-21 בדצמבר.

"ההתמודדות הזו עדיין פתוחה", אמר פפ גווארדיולה, שהעלה הרכב שהתבסס על מחליפים אך כלל פרט לאינייסטה גם את צ'אבי, דויד וייה, ססק פברגאס וקרלס פויול. "היה חסר לנו עוד שער כדי להרגיש בטוחים לקראת הגומלין, כי ראינו שהוספיטאלט יודעת לשחק כדורגל".

"ברור שלקבוצה שמוליכה את הליגה השלישית יש שחקנים טובים, והיום הם שיחקו מצוין", הוסיף המאמן. "בנוסף, המשחק הבא ייערך אחרי שנחזור מגביע העולם לקבוצות ביפן, ואני לא יודע באיזה מצב הקבוצה תהיה".

אינייסטה נשאל בסיום על הדמיון בין השער שכבש לזה שהעלה את בארסה לגמר ליגת האלופות מול צ'לסי לפני שנתיים וחצי והשיב בחיוך: "לכל שער הייתה את החשיבות שלו...". על המשחק אמר הקשר: "חבל שלא הצלחנו לכבוש יותר, אבל לשוער של הוספיטאלט היו כמה הצלות יפות וזה היה משחק גביע טיפוסי".

לגבי המאבק המתחמם של ברצלונה מול ריאל מדריד המשתפרת אמר אינייסטה: "כולם מתווכחים על ההשוואה בין הקבוצות, וברור שהם מובילים את הטבלה כי הם עושים הרבה דברים טובים, אבל אני עדיין חושב שהקבוצה שלי היא מספר 1".

בינתיים טוען 'ספורט' הקטלאני שאלברט ואלנטי, אחד מאנשי הסקאוטינג של ברצלונה, נכח ביום ראשון האחרון במשחק בין טוטנהאם לפולהאם (1:3), על מנת לעקוב מקרוב אחרי גארת' בייל. הוולשי, שכבש את השער הראשון במשחק, סומן כיורש המיועד של אריק אבידל במידה והצרפתי יסרב להצעה להאריך את חוזהו שהוגשה לו לפני מספר שבועות.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully