וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: צמד למאור בוזגלו בניצחון סטנדרד ליאז'

הקשר גם סחט פנדל ב-2:5 על שרלרואה של מתן אוחיון (90 דקות). פולין: הקשר עדי סלוניקי (22) ייבחן ב-LKS לודז'

קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו כבש הערב (רביעי) צמד שערים בניצחון קבוצתו 2:5 על שרלרואה במשחק אימון. בוזגלו, שלא שותף בשני משחקיה האחרונים של קבוצתו בליגה האירופית ובליגה הבלגית, פתח בהרכב, שיחק 80 דקות וגם סחט פנדל שהוחמץ על ידי אחד מחבריו. "זה צמד ראשון שלי במדי הקבוצה ולמרות שזה משחק אימון, זה עדיין צמד. לא פשוט להשתלב ברוטציה וצריך הרבה סבלנות", צייץ הקשר בחשבון הטוויטר שלו. בשורות שרלרואה, שמדורגת במקום השלישי בליגה השנייה בבלגיה, רשם הבלם הישראלי מתן אוחיון 90 דקות.

ועוד בנושא שגרירים. הקשר עדי סלוניקי (22) החל להיבחן בשורות LKS לודז' שבמקום ה-12 בליגה הראשונה בפולין. "זו הקבוצה הראשונה מחוץ לישראל אליה יצאתי למבחנים", אמר השחקן לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני שחקן עם טכניקה גבוהה וראיית משחק". סלוניקי גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובשלוש העונות האחרונות שיחק במדי הכח עמידר רמת גן בליגה הלאומית. מדובר בשחקן חופשי שיוכל להצטרף לקבוצה גם לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר. אם סלוניקי יוחתם בלודז', הוא יהיה הישראלי השישי בפולין.

* קרקוביה הודחה ברבע גמר הגביע הפולני לאחר הפסד 2:1 לרוך חוז'וב. תמיר כחלון פתח בהרכב ושיחק 65 דקות. מארק זיינצ'וק כבש את שער הניצחון לחוז'וב בדקה ה-120.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully