וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעירה גילו שאדי גוטליב עריק ושחררו אותו מהסגל לצרפת

10.11.2011 / 9:50

גל מאיו יחליף את הבלם במשחק מול הטריקולור (חמישי, 19:30, ספ' 5), שיהיה משחק הידידות הראשון מבין שניים בסוף השבוע

הנבחרת הצעירה סיימה אתמול (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק האימון נגד הנבחרת המקבילה של צרפת, שיערך הערב(חמישי, 19:30, ספורט 5) באצטדיון רמת גן. זה יהיה הראשון מבין שני משחקים שיקיימו הנבחרות בימים הקרובים, כאשר המשחק השני מתוכנן ליום ראשון. צמד המשחקים נגד הטריקולור מהווה צעד נוסף בהכנות לקראת טורניר יורו 2013, שיתקיים בישראל, כאשר השחקנים התכנסו למחנה האימון הזה בתחילת השבוע ויסיימו אותו אחרי המשחק ביום ראשון.

המאמן גיא לוזון שיחרר מהסגל את צמד שחקני מכבי חיפה הפצועים, טאלב טוואטחה ואייל גולסה. גם מגנה של מכבי תל אביב, עומר ורד, שסובל מפציעה בקרסול, קיבל יומיים מנוחה ועשוי להיכלל בסגל לקראת המשחק השני. לפני אימון הערב נערכה במגרש דקת דומיה לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. על פי התרגול הטקטי שנערך הערב, נראה כי אור ברוך יפתח בחוד לצידו של מוחמד כליבאת. ברוך הוא שחקנה של שיקגו פייר האמריקאית, שהוזכר כמועמד למכבי חיפה.

הבוקר שוחרר מהסגל בלם הפועל עכו אדי גוטליב, לאחר שלראשי הנבחרת התברר כי הוא עריק מצה"ל. בנבחרת הסבירו כי זימונו של גוטליב בוצע מול המועדון, שלא עדכן את מנהל הנבחרת בנושא, וברגע שהדבר התגלה הוא שחרר. במקומו זומן גל מאיו מסקציה נס ציונה.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, עידו לוי, סארי פלאח, עמרי בן הרוש, ניר ביטון, מרואן קבהא, סינטאיהו סלליך, ציון צמח, מוחמד כליבאת, אור ברוך.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 9.11 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully