וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של קאפלו: "אבא שלי הוא קודם כל מאמן כדורגל"

המאמן האיטלקי יחמיץ את חתונת בנו מכיוון שבשבת תקיים אנגליה משחק ידידות נגד ספרד: "פשוט צריך לקבל את זה"

לשאלה עד כמה התפקיד של פאביו קאפלו בנבחרת אנגליה חשוב לו ניתן היה לקבל תשובה ב-24 השעות האחרונות, כשהמאמן האיטלקי הודיע כי יאלץ להחמיץ לא פחות ולא יותר את חתונת בנו לטובת משחק ידידות של האנגלים נגד ספרד בסוף השבוע הקרוב.

המשחק עצמו תוכנן להתקיים ביום שישי בערב, אבל הוא נדחה ב-24 שעות בשל הצמידות למשחקה של ברצלונה הערב (רביעי) במסגרת גביע המלך. כשהתבקש פרנקו באלדיני, מי ששימש בזמנו כג'נרל מנג'ר של הנבחרת, להזיז את המשחק, הוא הסכים מתוך חוסר הידיעה לגבי החתונה.

בעקבות העובדה שבסופו של דבר המשחק והחתונה יתקיימו באותו יום, נאלץ האיטלקי להסביר לבנו פיירפיליפו ולארוסתו טיזיאנה שהוא לא יוכל להתייצב ליום המאושר בחייהם. "זה בסדר, אנחנו משחקים בשבת. אין שום דבר שאפשר היה לעשות", הסביר קאפלו.

כעס? מרמור? ממש לא. בנו של קאפלו דווקא נשמע דווקא כמי שמבין את אביו, בראיון שנערך עימו באינדפנדנט. "זו לא בעיה, לגמרי לא", אמר. "הוא קודם כל מאמן כדורגל. הוא היה מאמן מאז שאני ילד ולפעמים להיות מאמן כדורגל יכול לגרום לדרישות גבוהות על חשבון הזמן שלך. פשוט צריך לקבל את זה. זה יהיה אירוע יפה ותהיה חגיגה יפה. נרים כוס לכבודו כשהוא יישב על הספסל בוומבלי ונצפה לחזרה שלו אחרי המשחקים".

קאפלו עצמו יתאחד עם משפחתו לא לפני יום שלישי אחרי משחק ידידות נוסף שתקיים אנגליה נגד שבדיה.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully