וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלוש קבוצות עדיין מושלמות

הפועל ת"א ניצחה את נהריה, מכבי באר יעקב הביסה את רמלה וקרית טבעון גברה על נס ציונה, כדי לשמור על מאזן מושלם

חמישה מחזורים כבר מאחורינו בליגה הלאומית, ונדמה שראש החץ בצמרת מתחדד. הערב (שלישי) נותרו שלוש קבוצות בלתי מנוצחות, כשמכבי באר יעקב גברה על אליצור רמלה 87:107, קרית טבעון השיגה ניצחון ביתי על נס ציונה, והפועל תל אביב גברה על עירוני נהריה 67:81, והוציאה אותה מחבורת הקבוצות המושלמות. בתחתית השיגה יקנעם/מגידו ניצחון חוץ חשוב מול עירוני רמת גן, קרית אתא הביסה את כפר סבא בחוץ 68:85, מכבי הוד השרון ניצחה בחוץ אף היא עם 87:92 בעפולה, ואליצור יבנה נחלה הפסד נוסף, הפעם להפועל לב השרון.

הפועל תל אביב - עירוני נהריה 67:81

עד לא מזמן, מפגש בין הפועל תל אביב לעירוני נהריה הבטיח לא מעט אקשן, בעיקר ביציעים. נהריה היתה קבוצתו של שאול אייזנברג השנוא על אוהדי הפועל, וניצחון על הקבוצה הצפונית היה נקודה חשובה בעונה. הפעם, המשחק עמד בסימן שתי קבוצות שעדיין לא נחלו הפסד העונה, אך בסיום היתה ידם של האדומים על העליונה. האדומים שלטו ללא עוררין מהפתיחה והוליכו ב-18 הפרש במחצית. ברבע השלישי צמח ההפרש עד 27 הפרש, לפני ריצת 16:29 של נהריה ברבע האחרון שהוציאה אותם עם מעט כבוד עצמי ביד. דמונטז סטיט הוליך את קלעי הפועל תל אביב עם 21 נקודות, גל איתן הוסיף 14. אריק טריימל הוליך את קלעי נהריה עם 26 ו-10 ריבאונדים.

מכבי באר יעקב - אליצור רמלה 87:107

מי יעצור את באר יעקב? אחרי חמישה מחזורים, המארחים ניצבים בראש עם מאזן מושלם, ולא נראה שהם מתכוונים להאט בזמן הקרוב. באר יעקב פתחה בטירוף עם 30 נקודות ברבע הראשון, אבל רמלה הצליחה להחזיק מעמד עד המחצית, וירדה בפיגור 9 בלבד. ברבע השלישי הצליחו האורחים לצמק, בעיקר בזכות משחק נהדר של ריאן בייקון, אבל רבע אחרון בו רצה באר יעקב ל-21:35 הביא לה את הניצחון. נתן מילר הוליך את קלעי המארחים עם 26 ו-10 ריבאונדים, יועד בית יוסף ודריו האוזמן הוסיפו 24 כל אחד. לרמלה: ריאן בייקון 32 ו-8 ריבאונדים.

הפועל קרית טבעון - עירוני נס ציונה 86:88

גם קרית טבעון נותרה מושלמת בסיום המחזור, אבל היא נאלצה לעבוד קשה כדי להגיע לשם. הפתיחה דווקא היתה לחלוטין של המארחים שרצו ל-13:26, אבל נס ציונה הורידה ל-4 בלבד במחצית, וברבע האחרון הצליחה לכפות שיויון. שלשה של אייזיק קבעה יתרון 5 למארחים, 2 דקות לסיום, אבל דופרי ודן שוב צימקו עד נקודה, חצי דקה לסיום. לאורחים עוד היתה הזדמנות לנצח את המשחק, אבל דן איבד כדור קריטי, וליאור שגב סגר את המשחק מהקו. רמון קלמטנה (16 ריבאונדים) וקובי אייזיק (4 מ-5 לשלוש) הוליכו את קלעי טבעון עם 24 נקודות כל אחד. לנס ציונה: טל דן 20 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

הפועל לב השרון - אליצור יבנה 83:93

היבנאים שניצחו בשני משחקים העונה ספגו הפסד שלישי דווקא נגד היריבה שניצחה ערב הערב רק פעם אחת. לב השרון תפסה פיקוד על המשחק כבר בדקות הראשונות וניצלה הגנה חלשה של האורחים, שפיגרו 47:38 במחצית. יבנה עוד ניסתה להתקרב, אבל זה לא הצליח לה. לואיס קלינץ' (29 נקודות) ואייזיק רוזפלט (25 נקודות, 19 ריבאונדים) נתנו ערב ענק בשורות לב השרון, בעוד שביבנה בעיקר אפשר היה ליהנות מאלעד הופמן (20 נקודות).

הפועל כפר סבא - עירוני קרית אתא 85:68

הקבוצה מהשרון ממשיכה ביכולת המביכה שהביאה אותה לספוג את הפסדה החמישי העונה. שחקניו של הוד בן הרצל ראו את קרית אתא, שהניצחון מעלה אותה למאזן חיובי בזכות רבע שני מצוין. הצפוניים הובילו במחצית 33:48 ושמרו על היתרון לאורך המחצית השנייה בדרך לניצחון השלישי העונה. רז אלבז (17 נקודות) ואילן נניקשווילי (16) הצעידו את המנצחים, בעוד שאצל כפר סבא מוזס מארשל ומתן מרציאנו עם 14 נקודות כל אחד היו הקלעים הבולטים.

עירוני רמת גן - הפועל יקנעם/מגידו 81:70

האורחים יוצאים עם ניצחון חשוב בתחתית, כזה שאולי יוציא אותם לדרך חזרה אחרי תקופה לא פשוטה. יקנעם/מגידו השיגה את הבריחה שלה ברבע השני עם ריצת 12:25 בדרך ליתרון 15 במחצית. רמת גן ניסתה לחזור, ועוד הצליחה לרדת לפער חד ספרתי במחצית השניה, אבל לא באמת הצליחה להתקרב, והאורחים חגגו ניצחון חוץ נאה. אלמוד ג'קסון הוליך את קלעי יקנעם/מגידו עם 21 נקודות וקיבל סיוע מיונתן שטרקמן שהוסיף 16 נקודות. את עירוני רמת גן הוליך רודני ווב עם 18.

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 92:87

אחרי פתיחת העונה הנוראית, שכללה שלושה הפסדים בארבעה משחקים, הוד השרון הצליחה להוכיח שיש לה סיכוי להיאבק על מקום בחלק העליון בטבלה. האורחים קיבלו ביטחון רב מהמחצית הראשונה המצוינת שהסתיימה ביתרון 33:47 לזכותם, אבל דווקא במחצית השנייה השחקנים של רמי הדר הורידו את הרגל מהגז והחזירו את עפולה למשחק, כשכדקה לסיום עפולה הצליחה לעלות ליתרון משלשה של הרן שיפמן, אך הניסיון של אבי סוכר (19 נקודות) ונקודות חשובות של גרי גנדל השאירו בסופו של דבר את הניצחון לאורחים. חאבי גונזאלס סיים עם 24 נקודות למנצחים, גרג טודניק קלע 25 למפסידים.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully