וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד שלישי לאולימפיאקוס

הקבוצה של דושאן איבקוביץ' ממשיכה להידרדר אחרי 64:63 לקאנטו. ניצחונות דרמטיים לפנר וקאזאן. הפסד ללובליאנה

ערב דרמטי במיוחד ביורוליג. חמישה משחקים התקיימו ברחבי היבשת, מתוכם שלושה הוכרעו בשניות האחרונות. בבית א' אולימפיאקוס המגמגמת ספגה הפסד שלישי מארבעה משחקים כשנכנעה 64:63 באיטליה מול קאנטו. במשחק המקביל, פנרבחצ'ה/אולקר נהנתה מקאמבק מרשים של הרבע הרביעי וניצחה 70:73 בבילבאו.

בבית ב' צסק"א מוסקבה ופנאתינייקוס ישחקו רק ביום חמישי, אבל בינתיים מלאגה השיגה 85:99 ביתי על זאגרב החלשה. בבית ד' פרוקום גדיניה עדיין ללא ניצחון במפעל אחרי 72:68 מול קאזאן. גלאטסראיי חזרה עם ניצחון חוץ מלובליאנה 70:79, רוברט רות'בארט קלע ארבע נקודות.

בית א'

קאנטו - אולימפיאקוס 63:64

מי היה מאמין שאחרי ארבעה מחזורים ביורוליג תמצא עצמה אולימפיאקוס הגדולה במאזן 3:1, בעוד קאנטו האיטלקית נמצאת במאזן הפוך, 1:3. המשחק היה צמוד ודרמטי לכל אורכו כשהאיטלקים, שמחלקים בממוצע 18 אסיסטים למשחק, שמרו על הסטטיסטיקה עם 19 אסיסטים. 26 שניות לסיום קלע ואסיליס ספאנוליס שתי נקודות מהקו ואיזן ל-63:63. קאנטו יצאה להתקפה ארוכה בסיומה נשלח הרכש גיורגי שרמדיני לקו. הסנטר קלע אחת והפך לגיבור הערב כשחסם את הניסיון של קייל היינס לנצח את המשחק עם הבאזר. מארטן לונן בלט בשורות המנצחים עם 12 נקודות. 23 של ספאנוליס לא עזרו לקבוצה של דושאן איבקוביץ'.

בילבאו - פרנבחצ'ה/אולקר 73:70

אחרי שפתחה את העונה עם סנסציה בדמות ניצחון על אולימפיאקוס, הקבוצה הבאסקית ממשיכה בירידה החדה אל הקרקע עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם באולמה הביתי. ואיזה הפסד מוזר זה היה. הבאסקים עצרו את פנר על שש נקודות ברבע השני ונכנסו ל-10 הדקות המכריעות ביתרון שמונה. אלא שריצה של 0:11 במאני טיים הפכה את המשחק עבור קבוצתו נוון ספאחיה שנמצאת עכשיו במאזן 2:2. בויאן בוגדנוביץ' הוביל את פנר עם 19 נקודות ב-22 דקות. קרטיס ג'רלס הוסיף 15 נקודות למנצחים והיה מצוין בדקות ההכרעה. מרקו באניץ' היה הקלע הבולט של בילבאו עם 17 נקודות.

בית ב'

מלאגה - KK זאגרב 85:99

אחרי התבוסה לפנאתינייקוס, מלאגה נקלעה לשני משחקים צמודים מאוד, ובשניהם היא ניצחה. הערב, זה הלך לה הרבה יותר בקלות. זאגרב פתחה טוב והובילה 19:27 בתום הרבע הראשון, אבל מלאגה נכנסה לעניינים ברבע השני וברחה במהרה ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטה. לוקה זוריץ', שהוביל את הקרואטים לאליפות בעונה שעברה, קלע 14 נקודות למנצחים. ג'ואל פרילנד הוסיף 13, ארל רולנד וחורחה גרבחוסה תרמו 12 כל אחד. את זאגרב, שספגה הפסד רביעי ברציפות ביורוליג, הוביל מריו קאסון עם 23 נקודות.

בית ד'

לובליאנה - גלאטסראיי 79:70

שתי הקבוצות שלא נפגשו עד היום הגיעו למשחק עם מאזן זהה (2:1), אבל הטורקים חזרו עם ניצחון גדול שייתן להם דחיפה ומקפצה אדירה במאבק על הרביעייה הראשונה. המארחים, ששיחקו ללא גוראן גאדוניק הפצוע, פיגרו במהלך המחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון 37:44 לגלאטסראיי. יאקה לאקוביץ', שדעך בשני המשחקים האחרונים, לא הצליח לחזור לעצמו גם הפעם, אבל גם בלעדיו האורחים החלו לברוח בשבע הדקות האחרונות, כשאחרי 61:63 לגלאטסראיי פורקן אלדמיר (18 נקודות) סחב את קבוצתו לניצחון גדול, כשג'ושואה שיפ סיים עם 17. אלכסנדר קאפין קלע 15 למפסידים, כשרוברט רות'בארט הסתפק בארבע אחרי ששיחק שש דקות בלבד, שבהן קטף גם ריבאונד אחד.

פרוקום גדיניה - קאזאן 72:68

אחרי שלושה הפסדים משלושה משחקים, פרוקום קיוותה להשיג ניצחון ראשון במפעל, אבל ירדה מאוכזבת. מנגד, קאזאן התאוששה מהתבוסה הקשה בברצלונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו והפולנים אף הובילו 57:62 ארבע דקות לסיום. דונאטאס מוטיג'ונאס עוד העלה את פרוקום ל-67:68 55 שניות לסיום, אבל הנרי דומרקאנט המצוין הגיב בשלשה ופטר גובאנוב ניצח את המשחק מהקו. דומרקאנט היה הבולט בשורות המנצחים עם 23 נקודות כולל חמש שלשות וקלי מקארתי הוסיף 13. מוטיג'ונאס קלע 19 למפסידים.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully