וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש קושצ'אק: "מנצ'סטר יונייטד הפכה אותי לעבד"

השוער הפולני טוען שהקבוצה מסרבת לשחרר אותו ופוגעת בסיכוייו לשחק ביורו. לואיס סוארז דרש התנצלות מפטריס אברה

תומאש קושצ'אק, שוערה של מנצ'סטר יונייטד, טוען שקבוצתו מתייחסת אליו כמו ל"עבד", לאחר שדחתה הצעה עליו מלידס יונייטד.

קושצ'אק, 29, מקווה להיות חלק מסגל נבחרת פולין לקראת אליפות אירופה בקיץ הבא שאטרצו תארח יחד עם אוקראינה, אך לא מקבל דקות בשורות האלופה האנגלית, ולכן מעוניין היה לעבור בהשאלה ללידס מליגת המשנה.

"הפכתי להיות עבד של מנצ'סטר יונייטד", אמר השוער, "אני מתוסכל, אבל אני לא רוצה להעביר ביקורת פומבית על המאמן אלכס פרגוסון. זה לא הסגנון שלי.

"שוחחתי עם פרגוסון לאחרונה. ביקשתי ממנו שיאפשר לי לעזוב, לפני חלון ההעברות של ינואר. אמרתי לו שאני רוצה לשחק כדי לחזור לנבחרת, כי יורו 2012 מעבר לפינה, אבל נראה שלא ממש אכפת לו. המועדון חסם לי את האפשרות להיות מושאל ללידס. זה היה שביב של תקווה עבורי. פרגוסון מאמן גדול, אבל אני מקווה שהוא ישחרר אותי".

לואיס סוארז: לא העלבתי את פטריס אברה

חלוץ ליברפול לואיס סוארז הגיב לראשונה להאשמות של פטריס אברה, על כך שהאורוגוואי העיר לעברו הערות גזעניות. כרגע התקרית נמצאת תחת חקירת ההתאחדות, אך סוארז מצהיר כי הוא דורש התנצלות.

"ההתאחדות תהיה חייבת להבהיר את המצב", אמר סוארז, "אין שום הוכחה שאמרתי שום דבר גזעני לעבר אברה. לא אמרתי שום דבר כזה. היו שני חלקים לשיחה בינינו, אחד באנגלית ואחד בספרדית. לא העלבתי אותו. זו הייתה רק דרך להביע את עצמי. כיניתי אותו בשם שחבריו לקבוצה במנצ'סטר מכנים אותו, וגם הם הופתעו מהתגובה שלו.

"דברים כאלה קורים בכדורגל בלהט הרגע. הם תמיד גורמים למישהו להיראות רע. עכשיו נראה איך יטפלו בעניין, ומי שייצא אשם, יהיה חייב להתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully