וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון בכורה לרוני לוי בקפריסין

אנורתוזיס פמגוסטה גברה 0:1 על נועלת הטבלה ארמיס והעניקה למאמן הישראלי קצת נחת. חמש דקות לאוחיון בתיקו של לגיה

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות מאז מונה למאמן אנורתוזיס פמגוסטה, רוני לוי השיג הערב (שני) את ניצחון הבכורה שלו בקפריסין, אבל גם זה ממש לא היה קל. קבוצתו של המאמן הישראלי הסתפקה ב-0:1 קטן בבית מול נועלת הטבלה ארמיס, ובדקות הסיום התמקדה בשמירה על התוצאה. לאנורתוזיס כרגע 16 נקודות מתשעה משחקים, והיא במקום הרביעי בטבלה, בפיגור שבע נקודות מהמוליכה אומוניה ניקוסיה.

בשני המשחקים הקודמים מול א.א.ל לימסול ואפואל ניקוסיה, אנורתוזיס הצליחה לשמור על שער נקי והציגה הגנה קשוחה ואיתנה. היא עשתה זאת גם מול ארמיס החלשה, והפעם גם מצאה את הרשת עם שער של יאן רזק בדקה ה-25. החלוץ הצ'כי חגג את שערו הרביעי העונה והיה קרוב לשער נוסף, אבל הוא והקולומביאני ריקרדו לבורדה החמיצו מספר מצבים עד המעבר להרכב הגנתי יותר לקראת הסיום.

* פולין: משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-85 במשחקה של לגיה ורשה, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול יגלוניה ביאליסטוק.

* קפריסין: א.א.ק לרנקה, יריבתה הבאה של מכבי חיפה בליגה האירופית, סיימה ב-1:1 בחוץ מול אריס. מיליאן מרדקוביץ' כבש בדקה ה-12 לזכות הקבוצה של טון קאנן, אבל גלסון איזן בפנדל בדקה ה-45.

* רומניה: ראפיד בוקרשט, שתארח את הפועל תל אביב במחזור הבא בליגה האירופית, ניצחה 0:2 בחוץ את טרגו מורש ועלתה למקום השני בליגה. שטפן גריגורייה (62) ופיליפה טשיירה (79) כבשו.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully