וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "צפוי משחק מיוחד נגד אנגליה"

מאמן נבחרת ספרד מתכונן למשחק הידידות בוומבלי: "מפגשים כאלה עוזרים לנו להשתפר". אינייסטה חזר לסגל, גם נבאס זומן

ביום שישי יחלו ארבעת מפגשי הפלייאוף במוקדמות היורו, אבל לא מעט עניין ירכז דווקא משחק הידידות שיתקיים יום לאחר מכן בוומבלי, שם אנגליה תארח את אלופת העולם ספרד. המאמן ויסנטה דל בוסקה פרסם היום (שני) את הסגל שלו, אליו חזר לאחר פציעה אנדרס אינייסטה, בעוד טיאגו אלקנטרה נשלח לעזור לנבחרת הצעירה במשימותיה וצ'אבי זומן אך נמצא בספק למשחקים.

שחקן נוסף של ברצלונה שייעדר הפעם הוא פדרו הפצוע, כשבמקומו זומן חסוס נבאס מסביליה. גם נאצ'ו מונריאל, המגן השמאלי של מלאגה, חזר לסגל אחרי שלא נכלל בו במשחקים הקודמים. הקפטן איקר קסיאס ישתווה לאנדוני זוביזארטה כשחקן בעל מספר ההופעות הרב ביותר בנבחרת ספרד עם 126 משחקים, אם ישחק נגד האנגלים או שלושה ימים לאחר מכן מול קוסטה ריקה.

"אנגליה היא נבחרת מצוינת וצפוי מיוחד באצטדיון יוצא דופן כמו וומבלי", הבטיח דל בוסקה. "יש לנו רק שלושה משחקי הכנה עד היורו, ואנחנו מאמינים שהמשחקים האלה יעזרו לנו להיות טובים יותר. היו לנו חמישה משחקים מאז הקיץ, ואין אף שחקן שרשם 90 דקות בכולם, כך שלא צריכות להיות בעיות לשחקנים או בינינו לבין המועדונים".

הסגל המלא:

שוערים: איקר קסיאס, פפה ריינה, ויקטור ואלדס.

הגנה: ג'ורדי אלבה, אלברו ארבלואה, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, ראול אלביול, סרחיו ראמוס, נאצ'ו מונריאל.

קישור: צ'אבי אלונסו, סרחיו בוסקטס, חאבי מרטינס, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, ססק פברגאס, סנטי קאסורלה, דויד סילבה, חסוס נבאס, חואן מאטה.

התקפה: דויד וייה, פרננדו טורס, פרננדו יורנטה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully