וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו: "רוצים שנבחרות יכבדו אותנו כמו בעבר"

כוכב נבחרת ארגנטינה נחוש לקראת צמד המשחקים במוקדמות מונדיאל 2014 בדרום אמריקה: "חייבים לעלות כמה שיותר מהר"

כמעט חודש עבר מאז שנבחרת ארגנטינה רשמה את אחד ההפסד המשפילים ביותר שלה בשנים האחרונות ונכנעה לונצואלה 1:0, ובימים הקרובים ינסו שחקניו של אלחנדרו סאבלה לשוב ולהראות שהם הטובים והמסוכנים ביותר בבית המוקדמות הדרום אמריקאי למונדיאל 2014. ביום שישי הקרוב תארח ארגנטינה את בוליביה, ובשלישי הבא תצא למשחק חוץ קשה בקולומביה כשהמטרה ברורה: להשיג שש נקודות, לא פחות.

הערב (שני) הגיעו כבר חלק מהשחקנים לבואנוס איירס כדי להתחיל בהכנות לצמד המשחקים, ועבור סרחיו אגוארו, שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים בקמפיין בשל פציעה, מדובר בהזדמנות מצוינת לשקם את המוניטין הפגוע. "חייבים לעלות כמה שיותר מוקדם למונדיאל. אנחנו רוצים ששאר הנבחרות יתחילו להסתכל עלינו בצורה אחרת ויכבדו אותנו כמו בעבר. חשוב שנגיע מוכנים וחזקים".

אגוארו אף נשאל על חברו לנבחרת ולמנצ'סטר סיטי, קרלוס טבס, שלא שיחק במדים התכולים מאז שסירב לעלות כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן, ב-27 לספטמבר, ויעזוב בינואר את מוליכת הפרמיירליג. "כבן ארצו, חבל לי על קרלוס", אמר קון, "אבל אני לא יכול להגן לא עליו ולא על המועדון, כי אני אפילו לא יודע מה בדיוק קרה. זה מאוד חבל, אני מקווה שהמצב הזה ייפתר כמה שיותר מהר והוא יחזור לעזור לנו, כי זה מה שחשוב".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully