וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מציינת 20 שנה לפרישתו של מג'יק ג'ונסון

צפו ב-"מסיבת העיתונאים הגדולה אי פעם", בה הודיע בדרמטיות הכוכב האהוב של הלייקרס כי הוא נשא של נגיף האיידס

אף שרשם אינספור הישגים על פרקט הכדורסל ונחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA, אחד מרגעיו הכי משמעותיים בקריירה של מג'יק ג'ונסון היה דווקא במסיבת עיתונאים. היום (שני) לפני 20 שנה בדיוק הודיע כוכב לוס אנג'לס לייקרס על פרישה ממשחק מקצועני, זאת לאחר שאובחן כנשא של נגיף האיידס, ובחר לעשות כך מול מדינה שלמה.

מאז, הפך אחת הדמויות האהובות ביותר בספורט האמריקאי לדובר בלתי רשמי של המחלה, ועשה לה שירות בלתי רגיל כלפי הציבור בארצות הברית של אותם ימים, שלא ממש ידע מידע רב על המחלה. "זו היתה מסיבת העיתונאים הכי גדולה בהיסטוריית הספורט", אמר איש יחסי הציבור של לוס אנג'לס לייקרס, ג'ון בלאק.

מעריציו של מג'יק, חובבי ה-NBA וסתם אזרחים אמריקאיים לא ממש ידעו כיצד לעכל את החדשות הדרמטיות שזעזעו את המדינה. "זו הפעם הראשונה בחיי שראיתי עיתונאים בוכים", אמר לאחר מכן סוכנו של הרכז האגדי. פאט ריילי, שאימן את מג'יק למשך שלוש האליפויות של השניים בלייקרס, הודה כי "כולנו חשבנו שמדובר בעונש מוות".

ובכל זאת, מג'יק הופיע למסיבת העיתונאים חזק ויציב וכריזמטי מתמיד (כפי שניתן לראות למטה), נחוש לנפץ לאנשים דעות קדומות בנוגע למחלה. וגם היום, 20 שנים אחרי, הוא ממשיך להיות דובר ושגריר של הנגיף, וממשיך להיות אחת הדמויות האהובות ביותר בארצות הברית.

צפו במג'יק ג'ונסון מודיע על פרישה מכדורסל בשל נגיף ה-HIV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully