וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוב אמריקה הציבה את כל שחקניה ברשימת ההעברות

בהנהלת האימפריה המקסיקנית התאכזבו קשות מהסגל העשיר והנוצץ שהוליך את הקבוצה למקום ה-17 וקיבלו החלטה מקורית

קלוב אמריקה המקסיקנית, אחת מ"שלוש הגדולות" במדינתה ביחד עם צ'יבאס גוודלחארה וקרוס אסול, מצאה דרך מקורית להתמודד עם אחת מהעונות הגרועות בתולדותיה: הצבת כל שחקני הסגל הבוגר ברשימת ההעברות.

אמריקה הפסידה הלילה 3:1 לאותה קרוס אסול, סיימה את העונה במקום 17 מתוך 18 בטבלה ואיבדה כבר לפני שבועות ארוכים את הסיכוי להתברג במשחקי ההצלבה בסיומם נקבעת האלופה במדינה המרכז-אמריקאית. אחרי המשחק ומבחינתה של אמריקה גם סיום העונה, הגיעה ההודעה הרשמית של הנהלת המועדון: "היום נפגשנו כדי לנתח את התוצאות בטורניר הנוכחי וקיבלנו החלטה להציב את כל השחקנים ברשימת ההעברות".

באמריקה משחקים כמה שחקנים שמרוויחים משכורות גבוהות מאוד כמו הבלם הקולומביאני אקיבלדו מוסקרה, הקשר הברזילאי רוסיניי, חלוץ נבחרת אקוודור כריסטיאן בניטס והקשר ההתקפיים ויסנטה סאנצ'ס (אורוגוואי) ודניאל מונטנגרו (ארגנטינה), אבל למדו שגם סגל עמוס בשמות גדולים הוא לא ערובה להצלחה..

מי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון היא צ'יבאס גוודלחארה, בה קיימת מדיניות ארוכת שנים של שיתוף שחקנים מקסיקניים בלבד. לפיכך במועדון משקיעים רבות במחלקת נוער שגידלה בשנים האחרונות כשרונות גדולים כמו צ'יצ'אריטו, קרלוס ולה, אריק טורס ואחרים.

אולי זו הסיבה בגללה מאמן אמריקה, אלפרדו טנה, שראה שאפשר גם בלי זרים שמרוויחים משכורות עתק, אמר לפני תקופה קצרה שלפחות 50 אחוזים מסגל קבוצתו בקלאוסורה הבאה צריך להתבסס על שחקנים מקבוצות המילואים והנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully