וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "קשה לשמור על הדרך כשיש רעשים מסביב"

מאמן הפועל ירושלים התייחס לתקריות עם ורנאדו ובראדלי, שיירשמו למרות הכל למשחק מול נתניה (ב', 19:30, 5+ לייב)

המחזור הרביעי בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח ברק נתניה את הפועל ירושלים באולם ישורון בעיר. הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק אחרי המשחק המותח שלה מול מכבי תל אביב בו הפסידה, והיא עדיין ללא ניצחונות לליגת העל. מנגד, בהפועל ירושלים מגיעים אחרי המהומות באימון ביום שבת, שני ההפסדים הרצופים בליגה ורגע לפני פתיחת עונת היורוקאפ בשבוע הבא. מה שבטוח, משעמם לא יהיה שם.

היסטוריה ומספרים

- הפועל ירושלים ניצחה את כל משחקיה מול נתניה בעונה שעברה בליגה, לאחר שנתניה ניצחה את כל המשחקים בליגה מול ירושלים בעונה לפני כן.

- גוני יזרעאלי פתח את עונת 2009/10 במדי ברק נתניה, אך עזב עוד לפני תחילת העונה לאחר שלא הסתדר בקבוצה.

- אלישי כדיר מחזיק ברצף מרשים של 21 משחקים רצופים עם 10 נקודות ומעלה בליגה ובפלייאוף.

- בעונת 2007/8 פוטר דני פרנקו מאימון הפועל גליל עליון, ואת מקומו תפס עודד קטש, שמאמן היום את הפועל ירושלים.

הכנות ושאר ירקות

ברק נתניה:

הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק אחרי שבשבוע שעבר מתחה את מכבי תל אביב עד לרגעי הסיום אך לא הצליחה לרשום את ההפתעה הגדולה של העונה והפסידה ביד אליהו. בנתניה יודעים שלמרות המחמאות שסחטו במשחק ביום שני, עדיין טור הניצחונות של הקבוצה בליגה עומד על 0, והפסד נוסף, על אף היריבה הקשה, לא יגרום לשקט ושמחה במועדון. ערן אסנטי ימשיך להיעדר מהמשחק ואילו אדריאן בנקס נמצא בספק. גם ג'רום רנדל שנפצע באימון המסכם, לא ישחק והוא עשוי להיעדר תקופה ארוכה.

"המשחק מול ירושלים חשוב מאוד לשתי הקבוצות", אמר לקראת המשחק ליאור חכמון ששיחק אשתקד בירושלים, "ירושלים קבוצה טובה מאוד עם סגל שחקנים מצויין. אם נשים לרגע בצד את העניין התקשורתי והכותרות הצבעוניות בהקשר של החזרה שלי מעיר הבירה לבית בנתניה, מדובר בעוד משחק בליגה קשה בה כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. כל מי שעוקב אחרינו רואה השתפרות ממשחק למשחק ואני מקווה שנמשיך באותה מגמה גם מול ירושלים".

הפועל ירושלים:

מנגד, בהפועל ירושלים לא שקט בימים האחרונים. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לעירוני אשקלון במלחה מעמדו של המאמן עודד קטש הורע אף יותר, וגורמים מסביב לקבוצה הודו כי אם המאמן יתפטר מתפקידו לא יעמדו בדרכו. המשחק הנוכחי הוא קריטי עבור ירושלים, כשהפסד יביא את מעמדו של המאמן לנקודת שבר אמיתית, ויקבע כי הקבוצה תגיע למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים במאזן שלילי.

במהלך האימון יום שבת של הקבוצה התרחש עימות בין אלישי כדיר לג'ראוויס וראנדו, כשברקע עמד עדיין העימות בין אייברי בראדלי להנהלת הקבוצה בשל הרצון לשחרר אותו ואי הרצון שלו להתאמן. בסופו של דבר, בראדלי ו-וראנדו נרשמו למשחק ביחד עם בריאן רנדל שישחק לראשונה העונה. מי שלא ירשמו בטופס הם לוק ג'קסון וג'ון תומאס.

"עברנו שבוע בסדר גמור", אמר עודד קטש לאתר הרשמי של הקבוצה. "גרונפלד הגיע ורנדל חזר להתאמן. עכשיו יש לנו יותר אופציות מבחינה הגנתית. מאוד קשה לשמור על הדרך שלך כשיש הרבה רעשים מסביב, ניסיתי להתנתק ולהמשיך בקו שלי. המעבר לאירופה היה קשה עבור בראדלי, בגלל זה הוא הגיע לתקופת ניסיון. הוא מחוייב לקבוצה ואוהב לשחק, יחד עם זאת יש לו קשיים להסתגל לכאן. אני מרגיש טוב את השחקנים לפני המשחק. נתניה קבוצה מאוד מסוכנת, רצים מהר את המגרש".

שחקן מפתח: בריאן רנדל

כמה חיכו בבירה לשובו של האיש המזוקן שנפצע רגע לפני פתיחת העונה ושיבש לירושלים את כל ההכנות. רנדל אמור לייצב את משחק ההגנה של ירושלים באופן כללי, ליצור סוג של איום מתחת לסלים בנוסף של ג'ראוויס וראנדו, ובאופן פרטני לעצור את כריסטיאן בארנס המצוין של נתניה. משחק טוב של רנדל עשוי להחזיר את ירושלים לדרך המלך.

כדורסל מליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully