וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: רפי דהן בספק, רועי קהת בכוננות

הקשר יעבור מבחן כשירות לפני המשחק מול בית"ר ירושלים (20:50, ער' 1). שחקן בבית"ר: "אנחנו יודעים לעמוד מול הגדולות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של בית"ר ירושלים על מכבי תל אביב הושג במחזור ה-32 של עונת 2006/07, כשברק יצחקי כבש את שער הניצחון. שרן ייני הוא היחיד ששרד מסגל הצהובים באותו משחק, בו עמד איציק קורנפיין בשערה של בית"ר, בשורותיה שיחקו עמית בן שושן וקובי מויאל שישחקו גם מחר, ויואב זיו שיפגוש את קבוצתו לשעבר.

* התיקו המאופס מול בני יהודה במחזור שעבר היה המשחק הראשון בו לא כבשה מכבי תל אביב במשחק בליגה העונה.

* בעונה שעברה בית"ר לא הצליחה לכבוש מול מכבי תל אביב ונוצחה פעמיים 1:0.

* יובל נעים פגש בעונה שעברה פעמיים את מכבי תל אביב כמאמן הפועל פתח תקוה. בליגה הוא נוצח 1:0 אך בסיבוב ט' בגביע הוא ניצח את הצהובים 1:3 ושלח אותם הביתה מוקדם.

* רוברטו קולאוטי (5 שערים) ואלירן עטר (3 שערים) כבשו יחד את אותה כמות (8) שכבשה בית"ר ירושלים מתחילת העונה.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

עם ניצחון בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים, במכבי תל אביב נחושים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הביתי שישוחק באצטדיון רמת גן בשל שזרוע החורף בבלומפילד, ומוטי איוניר הבהיר: "בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב תמיד יישאר משחק גדול. נכון שבית"ר פחות נוצצת, אבל עשינו הכנה למשחק קשה נגד קבוצה שבזמן האחרון לא צברה נקודות, אבל אנחנו יודעים מה מצפה לנו מבחינת הנחישות והלחימה שהיא הולכת לתת לנו במשחק הזה. המשחק הזה חשוב לנו בדיוק כמו לבית"ר".

רפי דהן שסובל מפציעה במפשעה קיים הערב אימון מלא, אך הוא עדיין בספק למשחק, ומחר הוא יערוך מבחן כשירות בסמוך לפתיחה. בקבוצה מאמינים שהוא יפתח בהרכב, ובמידה ולא יהיה כשיר רועי קהת ימלא את מקומו בקישור האחורי לצידו של משה לוגסי. פרט לכך יסבול איוניר מסגל חסר מאוד, כשסאבו פאביצ'ביץ' המריא הבוקר למונטנגרו למשחקי נבחרתו מול צ'כיה בפלייאוף העלייה ליורו, וגם האריס מדוניאנין שיטוס מחר לבוסניה למשחק הפלייאוף של נבחרתו מול פורטוגל ולא ייכלל בסגל.

שחקן נוסף שייחסר הוא רוברט פונצ'ץ שהורחק במחזור הקודם. השוער גיא חיימוב, שסובל מפציעה טורדנית בקרסול, יקבל מנוחה מוחלטת וגם הוא לא נכלל בסגל. איוניר ירכיב את קלמי סבן בעמדת הבלם לצידו של שרן ייני כאשר יואב זיו יתופקדו כמגינים. בקישור, דור מיכה ואלי זיזוב יפתחו בכנפיים, רוברטו קולאוטי ואלירן עטר ישתפו פעולה בהתקפה.

בית"ר ירושלים:

יובל נעים אסף את שחקניו אחרי האימון המסכם לקראת המשחק ואמר להם: "זה משחק של גברים. אם תביאו את מה שהבאתם למשחק נגד הפועל תל אביב יהיה בסדר. אם תחזירו את ההתלהבות, הניידות והקצב מתחילת העונה יהיה קשה לכל קבוצה נגדנו. ראיתי את מכבי תל אביב, הם קבוצה טובה אבל אם נעשה את הדברים שלנו טוב נוכל להוציא נקודות מהמשחק הזה".

נעים עדיין רחוק מלהיות סגור על ההרכב איתו יפתח. לאחר שבמהלך השבוע תירגל נעים את ברק משה כמגן ימני, ייתכן כי בסופו של דבר יחזור אלי דסה לעמדה זו. אבי ריקן אינו כשיר לחלוטין אך צפוי לפתוח כמגן שמאלי כאשר לגבי צמד הבלמים היחיד שבטוח הוא אנדריי פיליאבסקי שלידו ישחקו מיגל פורטיז'ו או מתן בראשי. תומר בן יוסף יהיה מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. בקישור האחורי צפוייים לפתוח קובי מויאל שהחלים מפציעה יחד עם דן איינבינדר שכלפניהם צפויים לשחק אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן אך גם ייתכנו הפתעות בדמותם של מאיר אלקבץ הצעיר או לירן דיאמנט.

שחקני הקבוצה היו במצב רוח טוב היום באימון, ואחד מהם אמר: "השבוע הזה התחיל שכולנו בדיכאון ועם הראש באדמה אחרי רמת השרון ויצא לנו להיות הרבה ביחד, להרים קצת את הראש ולחזור להיות אופטימיים לקראת מחר. בסך הכל נגד הגדולות גם בשנה שעברה אנחנו יודעים לעמוד טוב ולתת פייט ואם נצליח להבקיע אז נוכל גם להפתיע את כולם". בקבוצה מצפים לכמות נמוכה של אוהדים, לאור שיבוצם ליציעים 13-16 מאחורי השער הדרומי.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: משה לוגסי

הקשר הצעיר שפתח נפלא את העונה מתקשה לחזור לעצמו מאז הפציעה ממנה סבל ערב הטיסה לאיסטנבול לפני כחודשיים. לוגסי חזר להרכב במחזורים האחרונים ומחר מצפה לו מאצ' אפ מעניין מאוד מול הקישור האחורי של בית"ר, שם יפגוש את קובי מויאל, שי חדד ודן איינבינדר. בהיעדרו של מדוניאנין תוטל על לוגסי גם מלאכת בניית המשחק ההתקפי של מכבי ואם יחזור ליכולת שהציג בתחילת העונה, תצליח מכבי לפצח את ההגנה של בית"ר ביתר קלות.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

הפציעה של אריאל הרוש נותנת לסיידוף ארבעה או חמישה משחקים לפחות בהם יוכל להוכיח לכולם כי הוא שוער לגיטימי בליגת העל וראוי לאפודת השוער הראשון של בית"ר גם בעתיד. ומי יודע, אולי עד שהרוש יחזור הוא עוד יצטרך להמתין על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שרן ייני, קלמי סבן, יואב זיו, משה לוגסי, רפי דהן (רועי קהת), דור מיכה, אלי זיזוב, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו (מתן בראשי), אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבנדר, שי חדד, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully