וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר ניצחה 0:2 את אום אל פאחם

הסגולים התאוששו אחרי שלושה הפסדים רצופים, כשגברו על העולה החדשה. 0:0 בין הפועל כפר סבא למכבי באר שבע

אחרי שבסוף השבוע קיבלנו תנודות רבות בצמרת הליגה הלאומית, בסיומן התמקמה הפועל בני לוד בפסגת הטבלה, המחזור העשירי מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. מכבי אום אל פאחם קיוותה להיצמד למובילות, אך הפסידה בעילוט 2:0 להכח עמידר רמת גן. מפגש התחתית בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל נצרת עילית הסתיים ב-0:0. גם הפועל כפר סבא הסתפקה ב-0:0 מאכזב מול מכבי באר שבע. זה היה התיקו המאופס הרביעי במחזור, בו נכבשו בסך הכל שמונה שערים.

מכבי אום אל פאחם - הכח רמת גן 2:0

המארחים חלמו על עלייה למקום הראשון בעזרת ניצחון רב שערים בעילוט, אבל נחלו הפסד בית רביעי העונה מול הכח עמידר רמת גן, שמצידה קטעה רצף של שלושה הפסדים ועקפה את יריבתה בדרך למקום השישי בליגה הצפופה. ההרכב ההתקפי של אום אל פאחם לא הצליחה לייצר שערים, ובדקה ה-37 עומר רפס העלה את הסגולים ליתרון מפתיע. הכח ניצלה את ההלם, ושלוש דקות לאחר מכן היה זה רומן מלכוב, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שהבקיע את הראשון שלו העונה.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 0:0

התל אביבים הובסו 4:1 בבאר שבע במחזור הקודם וחזרו רשמית למאבקי התחתית אחרי ששני הניצחונות הרצופים שלהם העלו אותם למרכז הטבלה. מולם התייצב קבוצה נואשת עוד יותר בדמות נצרת עילית, שהגיעה עם רצף כואב של שלושה הפסדים ברציפות, ולא הצליחה להימלט מהמקום האחרון. שתי הקבוצות סובלות מלא מעט בעיות בהתקפה, וגם הפעם לא ידעו למצוא את הרשת ב-90 דקות מאכזבות למדי בווינטר.

הפועל כפר סבא - מכבי באר שבע 0:0

המארחת המתאוששת חיפשה ניצחון שלישי ברציפות שישלח אותה מהמקום ה-12 עד המקום השישי, אך נתקלה ביריבה עיקשת שידעה לשמור על השער ולחלץ נקודה חשובה. מכבי באר שבע רצתה להמשיך במומנטום אחרי ה-1:4 הגדול על בית"ר תל אביב/רמלה בשבוע שעבר, והסתפקה בהשגת נקודת חוץ שנייה בסך הכל העונה. כפר סבא יכולה להיות מאוכזבת מעוד פספוס ביתי.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully