וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:3 את פולהאם

התרנגולים השיגו ניצחון שביעי בשמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים ועלו למקום החמישי. בולטון הביסה 0:5 את סטוק

המחזור ה-11 בפרמיירליג נפתח אתמול (שבת) בצהריים ונמשך היום בהילוך גבוה במיוחד עם שלושה משחקים מפתיעים במיוחד. במשחק שפתח את יום המשחקים הצליחה וולבס לנצח 1:3 את וויגאן במשחק התחתית הלוהט, שהקפיץ את הקבוצה של מיק מקארתי עד המקום ה-13 בליגה והותיר את האורחת אחרונה. המשחק השני היה לא פחות מפתיע ומדהים, כשבולטון המדשדשת עד כה העונה דרסה 0:5 ענק את סטוק סיטי. טוטנהאם סגרה את המחזור עם 1:3 בחוץ על פולהאם בדרבי הלונדוני הקטן.

פולהאם - טוטנהאם 3:1

התרנגולים חווים את אחת העונות הגדולות שלהם בשנים האחרונות, לפחות על פי פתיחתה. שלושה ימים אחרי שהפסידה לרובין קאזאן עם הרכב חסר במיוחד, הצליחה טוטנהאם לחזור לליגה עם 1:3 בחוץ על פולהאם בדרבי הקטן של לונדון. הקבוצה של הארי רדנאפ, שעדיין לא עמד על הקווים והוחלף על ידי קווין בונד, השיגה ניצחון שלישי ברציפות ושביעי משמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים.

התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-10 כשקייל ווקר מצא את ארון לנון באגף והקשר האנגלי העביר מסירת רוחב שהגיעה דרך מרק שוורצר לגארת בייל והוולשי בעט אל עבר השער כדור שפגע בכריס ביירד וחדר פנימה בדרך ל-0:1. טוטנהאם כבשה את השני בדקה ה-45, רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה כשדאבל פס בין ארון לנון לבייל נגמר בפריצה נהדרת של האנגלי ובעיטה פנימה וזה 0:2 לטוטנהאם.

פולהאם הצליחה לצמק בדקה ה-57 כשקרן של דמיאן דאף מצאה דווקא את לדלי קינג, שנגח על גבו של יונאס קאבול ומשם פנימה בדרך ל-2:1. המארחת הגיעה לעוד מספר הזדמנויות מסוכנות עד הסיום, אך בראד פרידל הוותיק והטוב היה פשוט נפלא ושמר על השער שלו. בדקה ה-90 הצליחה טוטנהאם לכבוש את השלישי כשמסירת רוחב של עמנואל אדבאיור מצאה את ג'רמיין דפו, שבעט מהאוויר פנימה וזה 1:3.

בולטון - סטוק סיטי 0:5

אואן קויל והקבוצה שלו היו במשבר ענק מתחילת העונה כשהשיגו שש נקודות וניצחון בודד ב-10 משחקים. מזלם שהגיעה סטוק סיטי. בולטון, שכבשה עד היום רק 13 שערי ליגה, דרסה את הקבוצה של טוני פוליס 0:5 עם צמדים של איבן קלאסניץ' וכריס איגלס ושער נוסף של קווין דייויס.

בולטון עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה כשבישול של קלאסניץ' מצא את דייויס, שבעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-23 הצליחה בולטון לכבוש את השני, כשהפעם איגלס בעט פנימה. החגיגה נמשכה בדקה ה-61 עם שער של קלאסניץ' לאחר בישול של פול רובינסון. רק 12 דקות חלפו והקבוצה של קויל כבשה את הרביעי, כשגם הפעם זה היה איגלס לאחר בישול של קלאסניץ'. החמישי הגיעה בדקה ה-82 לאחר נגיחה של קלאסניץ' הנהדר לאחר בישול של דויד וויתר.

משחק נוסף: וולבס - וויגאן 1:3
כבשו לוולבס: ג'יימי אוהרה (31), דייויד אדווארדס (55), סטיבן וורד (66), כבש לוויגאן: בן ווטסון (42)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully