וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את אוגסבורג

שערים של מריו גומז ופרנק ריברי הגדילו את הפער בצמרת לחמש נקודות, לפני משחק העונה. האנובר ושאלקה נפרדו ב-2:2

המחזור ה-12 בבונדסליגה יצא לדרך כבר שלשום (שישי) עם ניצחון מפתיע של מיינץ על שטוטגרט ונמשך אתמול עם כמה משחקים נהדרים, כולל 2:2 בין לברקוזן להמבורג ו-1:5 גדול דורטמונד על וולפסבורג. המחזור הושלם הערב עם הדרבי הבווארי, בו הצליחה באיירן מינכן לנצח 1:2 את אוגסבורג בחוץ. עוד לפני כן נפרדו האנובר ושאלקה ב-2:2 דרמטי.

אוגסבורג - באיירן מינכן 2:1

הדרבי הבווארי היה צמוד ודרמטי מהצפוי, אך התוצאה מוכרת וידועה מראש. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את אוגסבורג והגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות עם 28, שבועיים לפני משחק העונה הלוהט מול דורטמונד השניה. מנגד, העולה החדשה נותרה במקום האחרון ויש לה שמונה נקודות בלבד.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-16 כשקרן של פרנק ריברי מצאה את דניאל ואן בויטן, שנגח מצוין, אך מוחמד אמסיף הדף. מי היה ראשון לריבאונד? מי שתמיד מגיע ראשון לריבאונד. מריו גומז, שדחק מקרוב פנימה את השער ה-13 שלו בליגה העונה ואת ה-0:1 של באיירן. בדקה ה-28 הצליחה האימפריה הבווארית לכבוש את השני לאחר שמסירת רוחב של תומאס מולר מצאה את פרנק ריברי והקשר הצרפתי בעט נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-59 הצליחה המארחת לצמק ל-2:1 בשער מפתיע במיוחד. נגיחה של דניאל ברינקמן מצאה את הג'ימה הוסוגאי והיפני בעט מקרוב פנימה. לפני הסיום נזקק מנואל נוייר לבצע הצלה נהדרת ואנטולי טימושצ'וק הורחק לאחר עבירה גסה במיוחד והשאיר את שלוש הנקודות אצל באיירן.

האנובר - שאלקה 2:2

הקבוצה של מירקו סלומקה אוהבת מאוד לשחק מול הגדולות של גרמניה. האנובר ניצחה השנה כבר את באיירן מינכן, ורדר ברמן ודורטמונד בבית והייתה קרובה לעשות את זה גם מול שאלקה, אך ספגה שני שערים מתיימו פוקי הצעיר, שרשם את שערי הבכורה שלו בבונדסליגה.

תיימו פוקי הפיני הצעיר העלה את הרויאל בלוז ליתרון כבר בדקה ה-26 כשמסירת עומק של כריסטיאן פוקס מצאה את החלוץ הצעיר וזה 0:1. בדקה ה-29 הצליחה האנובר לאזן כשהגבהה של לארס שטינדל מצאה דווקא את ראשו של קיריאקוס פפאדופולוס, שנגח לשערו שלו. הקבוצה של מירקו סלומקה הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-59 עם שער של מוחמד עבדלואי, שקבע 1:2 להאנובר. אך שאלקה לא הרימה ידיים והצליחה לאזן בדקה ה-73 כשג'פרסון פרפאן פרץ קדימה ומסר כדור עומק מצוין לפוקי, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-2:2 הדרמטי.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully