וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "בית"ר חיה פצועה? אנחנו חיה רעבה"

6.11.2011 / 17:08

מאמן מכבי ת"א מוכן למפגש מול הקבוצה של יובל נעים: "חייבים לנתק את הליגה האירופית מהליגה" (ב', 20:50, ע' 1 ו-HD)

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול בית"ר ירושלים (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD), שיסגור את המחזור ה-11 בליגת העל. הצהובים, שניצחו רק פעם אחת בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, ינסו להשיג ניצחון רביעי מחמישה משחקי בית בליגה שייתן לה דחיפה משמעותית בצמרת. מנגד, הקבוצה של יובל נעים נמצאת במקום ה-12, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום, וחייבת נקודות כדי לברוח מאזור הסכנה.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנתק את אירועי הליגה האירופית מהאירועים של הליגה. אנחנו באים אחרי משחק ליגה אחרון שחצוי לשניים: 60 דקות ראשונות טובות ואחר כך ההרחקה שגרמה לנו לאבד את השליטה במשחק. אני מקווה שנגד בית"ר נוכל להציג כדורגל טוב, שגם יתורגם לשערים". כזכור, מכבי תחסר את האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'יביץ', שיצאו למשחקי הנבחרות שלהם בפלייאוף היורו: "אין ספק שיש לנו מבחינת הסגל כמה חסרונות, למעט השחקנים שיוצאים לנבחרות שלהם. הבעיה העיקרית שלנו היא בהגנה. יש לנו שישה בלמים בסגל, מתוכם חמישה לא כשירים".

על המפגש מול בית"ר אמר איוניר: "בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב תמיד יישאר משחק גדול. נכון שבית"ר פחות נוצצת, אבל עשינו הכנה למשחק קשה נגד קבוצה שבזמן האחרון לא צברה נקודות, אבל אנחנו יודעים מה מצפה לנו מבחינת הנחישות והלחימה שהיא הולכת לתת לנו במשחק הזה. כמו שאומרים שבית"ר חיה פצועה, אנחנו חיה רעבה, שרוצה להצליח ורעבה להצלחות. המשחק הזה חשוב לנו בדיוק כמו לבית"ר. לא יהיה משחק שונה ממשחקים אחרים, בית"ר תנסה לצופף את מרכז השדה".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully