וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לכיאל בניצחון סלטיק

הירוקים גברו 1:2 על מאת'רוול. 90 דקות לנאתכו בהפסד קאזאן לוולגה, 72 דקות לרפאלוב בהפסד ברוז' לסטנדרד (ללא בוזגלו)

סלטיק לא מרשימה, אבל לפחות הערב (ראשון) היא הצליחה לנצח. הקבוצה מגלזגו ניצחה בקושי 1:2 את מאת'רוול בחוץ משערים של גארי הופר ואנתוני סטוקס ועלתה למקום השני על חשבונה של יריבתה, כשלשתיהן יש 26 נקודות אבל לקבוצה של בירם כיאל יש משחק אחד פחות. למרות הניצחון, הקבוצה של ניל לנון רחוקה מרחק של 12 נקודות מהפסגה, שם שוכנת היריבה המושבעת ריינג'רס. הקשר הישראלי בירם כיאל השלים 90 דקות.

דווקא מאת'רוול עלתה ליתרון בדקה ה-11 משער של מייקל היגדון לאחר בישול של תום הייטלי. שלוש דקות בלבד החזיק מעמד היתרון כשאנתוני סטוקס המצוין כבש שער שוויון לאחר בישול של גארגיוס סמראס. גארי הופר הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-80 לאחר בישול של סטוקס. מאת'רוול נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-83 כשטים קלאנסי ביצע עבירה על הופר וראה כרטיס אדום.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-18, כשקלאב ברוז' נחלה הפסד ליגה שלישי ברציפות, הפעם עם המאמנים הזמניים, 2:1 לסטנדרד ליאז'. הקשר הישראלי החליף את ויקטור ואסקס, שיחק 72 דקות וקיבל כרטיס צהוב, אבל גיבור הערב היה מוחמד צ'יטה, שכבש צמד בדקות 38 ו-60 עבור המארחים. נאביל דיראר רק צימק בדקה ה-76. מאור בוזגלו נותר על הספסל של סטנדרד.

* בפולין, ויסלה קרקוב המשיכה לצלול עם הפסד כואב 1:0 בדרבי מול קרקוביה. דודו ביטון פתח בחוד של האלופה והגיע לכמה מצבים טובים אבל שוב לא הצליח למצוא את הרשת וראה את קבוצתו מפסידה בחוץ לנועלת הטבלה וצונחת למקום השישי. מאור מליקסון הפצוע לא נכלל בסגל של ויסלה, תמיר כחלון ישב על הספסל במשך כל 90 הדקות אצל המנצחים.

* דווקא אחרי הניצחון המרשים על טוטנהאם, רובין קאזאן חזרה לליגה הרוסית עם הפסד 1:0 לוולגה מהתחתית, ונותרה במקום השישי בטבלה. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות וראה את שוטה ביבילוב כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29, דני בונדר לא שותף אצל המנצחים.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully