וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אף אחד לא ינהל לי את הפועל חיפה"

הבעלים לא התרשם מקללות האוהדים ואמר: "לא יהיו שינויים בצוות המקצועי". דיאן קלהאר צפוי לחתום בימים הקרובים

לא שקט בהפועל חיפה. בבוקר לאחר משחק התיקו 1:1 בראשון לציון, בקבוצה עדיין לא התאוששו מקללות האוהדים כלפי המאמן ניצן שירזי והתוצאה המאכזבת במשחק מול היריבה לתחתית. סיטואציה די מוזרה התרחשה אתמול בסיום המשחק כשהאוהדים האדומים קיללו גם את המאמן ואף את הבעלים יואב כץ ומנגד, אוהדי ראשון לציון ירקו לכיוון מאמנם ניסן יחזקאל ופנו לכץ בבקשה לקחת את הקבוצה מידיו של רביב ספיר.

"אני לא מתכוון לתת לאף אחד לנהל לי את הפועל חיפה", אמר היום הבעלים. "אני חושב בצורה רציונלית ולא אמוציונלית ואין לי כוונה לעשות שינויים בצוות המקצועי. אני מבין את הכאב של הקהל, אבל עם זאת אני מקווה שאת הכאב הוא יפנה למקומות חיוביים ולא למקומות שליליים כמו שקרה אתמול. קיוויתי מאוד לניצחון, אבל לצערי זה לא קרה. אני מקווה שבמחזורים הקרובים ניראה יותר טוב".

לאחר שבועות של אווירה טובה יותר במועדון, נראה כי התמונות מפתיחת העונה חוזרות ובשבת אף היו האשמות הדדיות בין השחקנים ובמיוחד נרשמה ביקורת כלפי הבלם גולן חרמון שגרם לפנדל ממנו ספגה הקבוצה.

בקבוצה מקווים לצרף כבר היום את הבלם סלובני דיאן קלהאר (27) שנמצא במו"מ מתקדם. קיימת עוד מחלוקת קטנה, אך בקבוצה מאמינים כי הפערים ייסגרו והשחקן יחתום בקבוצה. לגבי הקשר ליעד אלמליח שממשיך להתאמן עדיין לא התקבלה החלטה האם לצרפו. בכל מקרה החתמתו תלויה בשחרור שחקנים אחרים.

שירזי ביקר בחריפות את שחקניו

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully