וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "חשוב לשמור על המקום הראשון"

שחקן באדום דיבר לקראת סכנין (20:30, ספורט2). אבוטבול חולה ולא יצא עם הקבוצה. קנדה חתם על חוזה לשלוש שנים

הפועל תל אביב תתארח הערב (20:30, ספורט2) אצל בני סכנין ותנסה להשיג שלוש נקודות שיבטיחו לה שבוע נוסף במקום הראשון בליגה. "חשוב לנו לשמור על המקום הראשון לפני היציאה לפגרה", אמר אחד השחקנים. "בסך הכל האווירה בקבוצה מאוד השתפרה ורואים את זה על המגרש. אנחנו יודעים שמחכה לנו אחד המשחקים הקשים בליגה, אבל אם נמשיך ביכולת משני המשחקים האחרונים אנחנו מאמינים שנחזור עם תוצאה טובה".

למרות שבקבוצה מציינים כי מצב הרוח השתפר, שחקנים מעידים כי קיימת מתיחות בין שי אבוטבול לבין המאמן דרור קשטן לאור אי הכללתו של הקשר בהרכב במשחק הליגה הערב ובשבוע שעבר מול ראשון לציון (0:6). בקבוצה חוששים כי חזרה לרצף תוצאות לא טובות רק תגביר את המתיחות בין השניים. לאחר מכן, התברר כי אבוטבול חולה ולא יצא עם הקבוצה למשחק החוץ.

בהפועל תל אביב מכחישים בשלב זה רצון לשחרר בינואר את הבלם הדרום אפריקאי המאכזב ביוואן פרנסמן, שאיבד לאחרונה את המקום בהרכב. יחד עם זאת, אם יימצא תחליף ראוי, לא מן הנמנע כי פרנסמן ישוחרר. לפני צעד כזה, תבדוק הקבוצה אופציות ישראליות כולל מתן אוחיון ודקל קינן שעלו בקיץ האחרון כאופציות.

מגן הפועל תל אביב, עמרי קנדה, חתם לפני מספר שבועות על חוזה חדש לשלוש שנים במועדון ובכך הגיע לקיצו הסכסוך הכספי בין השחקן למועדון. אם קנדה יציג בינואר הצעות קונקרטיות באירופה, במועדון לא יעמדו בדרכו. כזכור, קנדה הגיע להפועל תל אביב בינואר 2008 והחזיק עד כה בחוזה עד תום העונה הבאה. בצד המקצועי, המגן בן ה-25 מתנדנד העונה בין הרכב לספסל ופתח עד כה רק חמש פעמים בהרכב האדומים בליגה.

בתוך כך, היום נודע ח"כ יואל חסון פנה אל ח"כ אלכס מילר, יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת, בבקשה לכנס את הוועדה בראשותו ולקיים דיון במצב במגרשי הכדורגל בשיתוף הגורמים הרלוונטיים וביום רביעי הקרוב יתקיים הדיון בוועדה.

20:30, ספורט2: בני סכנין - הפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully