וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ת"א: תשכחו את אירופה

האדומים לא ניצחו בליגה העונה לאחר משחק באירופה. קשטן לשחקניו: "תגיעו מרוכזים כמו מול איינדהובן" (א', 20:30, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הניצחון האחרון של סכנין על הפועל היה לפני כשלוש וחצי שנים במאי 2008.

* מלבד נקודה אחת שסכנין הצליחה להוציא מאז אותו ניצחון, שאר המשחקים הסתיימו בניצחון של האדומים מתל אביב.

*סכנין עדיין לא שמטה העונה נקודה אחת בבית ובחמישה משחקים בדוחא הבקיעה כ-15 (3 שערים בבמוצע למשחק).

*בארבעת משחקי החוץ שלה העונה, הפועל הצליחה לנצח משחק אחד בודד ולהבקיע בסך 4 שערים (שער בממוצע למשחק).

*הפועל עדיין לא ניצחה משחק לאחר התמודדות בליגה האירופית.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

לאחר ההפסד בשבוע שעבר מול הפועל עכו, בסכנין רוצים לחזור למסלול הניצחונות ואין יותר טוב לעשות זאת מאשר ניצחון על מוליכת הטבלה. באימון המסכם היום (שבת) המאמן, שלומי דורה, העביר אסיפה טקטית ולאחר שהראה וידיאו של היריבה, ביקש משחקניו: "הפועל נמצאת בכושר מצויין, אנחנו חייבים לשים לב לחלוצים שלה שהם הכוח של הקבוצה". גם המגן, עודד אלקיים הבהיר: "ברור שזה לא עוד משחק ואנחנו חייבים להגיע מאוד מרוכזים מחר כי הפועל בתקופה טובה מאוד. אני לא יודע אם הם חוששים להגיע לדוחא, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה מצוינת בבית. טוטו תמוז ועומר דמארי הם שני חלוצים מסכונים מאוד ונצטרך לעבוד קשה בכדי לעצור אותם". על התקדמות האישית שלו בסכנין אמר המגן: "טוב לי בקבוצה ואני שמח שהגעתי אליה. אני מקווה שהקבוצה תמשיך את העונה הטובה שלה ותתרום להתקדמות שלי כמו שאני אתרום לקבוצה". דורה לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה מהשבועות האחרונים, מלבד הצבתו של באסם גנאים כמגן שמאלי במקום אורי שטרית המורחק.

הפועל תל אביב:

האדומים בעיקר מעוניינים לשמור על האווירה הטובה בקבוצה בשבוע וחצי האחרונים. סגנית האלופה יודעת שהתמודדות בדוחא היא מכשול רציני של כל קבוצה בליגה, ולכן ביקש היום המאמן, דרור קשטן, משחקניו באסיפת הקבוצה: "אני רוצה שתגיעו מחר מרוכזים מאוד כמו מול איינדהובן. צפוי לנו משחק מאוד קשה ואנחנו חייבים להמשיך באותה יכולת. הייתי מאוד מרוצה מהמשחק מול איינדהובן ואני רוצה לראות את אותה מוטיבציה גם מחר". קשטן הראה וידיאו של סכנין והזהיר את שחקניו: "היא קבוצה מאוד ממושמעת ומניעה את הכדור טוב בעיקר בבית. אתם חייבים לשים לב למהראן ראדי שהוא הבורג המרכזי בקבוצה". המאמן מתכנן שינוי אחד בלבד מההרכב שפתח ביום חמישי, כשאביחי ידין ישוב למרכז הקישור במקומו של שי אבוטבול. הקפטן וואליד באדיר ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של ביוואן פרנסמן. מירקו אורמוש הפצוע שוב ייעדר מהסגל.

יעמדו למבחן

פיטר אמבמבה (בני סכנין)

לאחר פתיחת הליגה הלא טובה מבחינה הגנתית של סכנין, הקבוצה הצליחה לייצב את החלק האחורי בשבועות האחרונים. מחר תפגוש ההגנה של שלומי דורה את ההתקפה הלוהטת בליגה וזה יהיה מבחן לא פחות חשוב לבלם הקונגולזי שהשכיח את עזיבתו של פטי יא יא בקיץ לאשדוד.

אלרואי כהן (הפועל תל אביב)

כהן הוא אולי השחקן המשתפר ביותר בשבועות האחרונים בהפועל. השחקן שהגיע באמצע העונה שעברה בקול תרועה גדולה, ואיכזב את האוהדים, גם מבחינת היכולת וגם מבחינת הכסף הגדול ששולם עבורו, נראה מצויין בשבועות האחרונים, ואם כהן רוצה להוכיח שיש מי שיוביל את הקבוצה, מחר הוא חייב להיות דומיננטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מהראן ראדי, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'לקה, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully