וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "בלתי אפשרי לשחק כל שלושה ימים"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא התרגש מהיכולת ב-2:3 על ק.פ.ר: "חשוב ששמרנו על פער חמש הנקודות. סילבה בין הטובים בעולם"

מנצ'סטר סיטי שרדה מפגש לא פשוט, אבל שמרה על פער חמש הנקודות בראש הטבלה אחרי 2:3 בחוץ על קווינס פארק ריינג'רס. יאיא טורה כבש את שער הניצחון בדקה ה-74 ולסיטיזנס יש 31 נקודות מ-33 אפשריות ו-39 שערי זכות ב-11 מחזורים. בניגוד להצגות בשבועות האחרונים סיטי לא הרשימה, אבל המאמן רוברטו מאנצ'יני לא התרגש מהיכולת והסתפק בניצחון.

"כשאתה משחק כל שלושה ימים זה בלתי אפשרי וכל משחק יכול להיות קשה. ק.פ.ר שיחקה טוב מאוד, אבל בסופו של דבר הכי חשוב שניצחנו", אמר האיטלקי. "היה לנו קשה במחצית השנייה למרות שהיינו טובים יותר והובלנו 1:2. היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות לגמור את המשחק וכשאתה לא עושה את זה, אתה מסתכן כי הכל יכול לקרות.

"היה חשוב מאוד לנצח", המשיך מאנצ'יני. "בשבועיים האחרונים שיחקנו שישה משחקים וזה מאוד מאוד קשה. ניצחנו בכולם וחשוב שאנחנו יוצאים לפגרה ביתרון של חמש נקודות".

דויד סילבה כבש את השער השני לאחר מבצע אישי נהדר. "עבורי, דויד הוא אחד השחקנים הטובים בעולם אבל זה לא רק הוא. גם טורה ואדין דז'קו".

ועוד מסיטי. הקשר אדם ג'ונסון חתם על חוזה חדש לחמש שנים בקבוצה במהלכו ירוויח כ-80 אלף ליש"ט לשבוע. ג'ונסון בן ה-24 נרכש ממידלסברו בינואר 2010 תמורת שבעה מיליון ליש"ט והפך העונה לאחד השחקנים המרכזיים במערך של מאנצ'יני.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully