וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "חייבים להמשיך להתקרב אל ארבע הראשונות"

הישראלי שעלה כמחליף ב-0:3 של ארסנל על ווסט ברומיץ' חגג: "זה ניצחון גדול". ונגר: "ואן פרסי שחקן ברמה עולמית"

הכושר הטוב של ארסנל בליגה נמשך אמש (שבת), כאשר התותחנים נראו טוב מאוד, הביסו את ווסט ברומיץ' 0:3 ושמרו על פער סביר מהמקום הרביעי והפסגה. קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון שותף גם הוא בחגיגה, כאשר עלה לכר הדשא בדקה ה-72. בתום המשחק צייץ הקשר בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון גדול היום. חייבים להמשיך להתקרב אל ארבע הראשונות. צריך לחזור באותו כושר מפגרת הנבחרות".

איש המשחק של ארסנל, ממש לא בפעם הראשונה העונה ובטח לא בתקופה האחרונה, שוב היה רובין ואן פרסי הנהדר. החלוץ הלוהט הבקיע את השער הראשון, והיה המנוע שדחף את הלונדונים לנצחונם ה-400 בפרמיירליג. "אני לא יודע איפה הוא מדורג ביחס לשאר השחקנים, רק שהוא ברמה עולמית. כשהייתי ילד היתה רמה של 'וורלד קלאס', והיו שם חמישה, אולי עשרה שחקנים. רובין נמצא בדרגה הזאת".

על המשחק עצמו הוסיף המנג'ר הצרפתי: "הרוח שלנו היתה טובה מהדקה הראשונה ועד האחרונה. עבדנו ביחד היטב וזה מצוין, כי לפני חודש היינו במצב לא טוב. ניתן היה להרגיש היום את הרצון של השחקנים להצליח. הקבוצה הזאת רוצה להשתפר, לעבוד יחד ולהצליח. אף אחד מהשחקנים לא האט, גם כשהובלנו 0:2, ולא תמיד דברים כאלה קורים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully