וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שלומי ארבייטמן כבש בהפסד ווסטרלו

החלוץ הבקיע את הרביעי שלו העונה, קבוצתו נוצחה 4:2 בידי לוקרן. בישול לברדה ב-2:2 של גנק מול קורטרייק וגרשון

בבלגיה נערך הערב (שבת) עוד דרבי ישראלי, כאשר גנק של אליניב ברדה חילצה 2:2 ביתי מול קורטרייק של רמי גרשון. לעומת גרשון שהשלים 90 דקות בהרכב קבוצתו, ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-69, אחרי שקורטרייק מחקה שער יתרון של ילה ווסן (45) בעזרת ארנס אנפור (56) ומוסטפה אוסלאח (66). החלוץ רשם שתי החמצות עד הדקה ה-88, אז מחליף אחר, אנתוני לימבומבה, השווה עבור גנק אחרי בישול של ברדה.

ווסטרלו, עם שלומי ארבייטמן ששיחק 90 דקות והבקיע בדקה ה-79, הפסידה במגרשה 4:2 בידי לוקרן, לה כבשו ניל דה פאו (4), קואן פרסונס (39), קטוקו טשימנגה (49) וחמדי חרבאווי (62). סטף וילס (70) צימק עבור ווסטרלו, וארבייטמן נגח מצוין לרשת הגבהה של מרקאו תשע דקות לאחר מכן. החלוץ הישראלי גם ספג צהוב בדקה ה-77.

דור מלול שיחק 90 דקות בהרכבה של בירסחוט, שניצחה 0:2 את מונס משערים של פרינס ניוני (24) והרנן לוסאדה (71). רועי דיין לא נכלל בסגל.

ניצחונות לטל בן חיים ויובל שפונגין

טל בן חיים השיג הערב עם פורטסמות ניצחון יוקרתי בליגת המשנה באנגליה, כששיחק 90 דקות ב-0:3 על נוטינגהאם פורסט והמאמן לשעבר סטיב קוטריל. בן חיים שוב שימש כמגן שמאלי, ובדקה ה-45 היה זה הנורבגי אריק הוסקלפ שהעלה את פומפי ליתרון. הוסקלפ בישל את השני בדקה ה-76 לדייב קיטסון, השלים צמד בדקה ה-84 ופורטסמות רשמה ניצחון בית רביעי ברציפות במפגשים מול נוטינגהאם.

יובל שפונגין פתח בהרכבה של אומוניה ניקוסיה ושיחק 87 דקות, כשקבוצתו גברה 0:2 על אפולון לימסול ונותרה בלתי מנוצחת במקום הראשון. פרדי האנגולי כבש צמד מצוין בדקות 69 ו-72, העלה את מאזנו העונה לשבעה שערים ואת קבוצתו ל-23 נקודות בפסגה אחרי תשעה מחזורים.

* דקל קינן לא נכלל בסגל של קרדיף, שניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס משערים של קני מילר (69) ופיטר וויטינגהאם (80).

* טרק גרוזני, ללא זאב חיימוביץ', ניצחה 0:2 את קרסנודאר במחזור ה-30 בליגה הרוסית, לפני היציאה לפגרת החורף ומשחקי הפלייאוף.

(עדכון ראשון: 18:50)

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully