וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: ניצחון לצסק"א, תבוסה לקצורין

הרוסים הביסו 45:72 את מאריופול ב-VTB. פרנקפורט והמאמן הישראלי חטפו 97:63 מבאמברג בליגה. ניצחון ללובליאנה

אחת הקבוצות הכי מסקרנות באירופה, צסק"א מוסקבה, השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגת ה-VTB כשהביסה 45:72 את מאריופול האוקראינית. הרוסים, שרק לפני שלושה ימים מחצו את KK זאגרב ביורוליג, פתחו את המשחק בסערה וכבר לאחר 20 דקות הוליכו 23:41. המגמה נמשכה עד לסיום, כשצסק"א מציגה הגנה נפלאה ומאפשרת ליריבתה 13 אחוז בלבד מהשלוש. ננאד קרסטיץ' הנהדר הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, כשאנדריי ורונטסביץ' מעמיד שורה סטטיסטית נאה של שבע נקודות, תשעה ריבאונדים ושש חטיפות. אנדריי קירילנקו זכה למנוחה וב-12 דקות קלע חמש נקודות בלבד.

בליגה האדריאטית ניצחה לובליאנה, קבוצתו של הישראלי רוברט רות'בארט 70:85 את רדניצקי. רות'בארט, שזכה לפחות משש דקות, בהן קלע שתי נקודות והוריד שני ריבאונדים, ראה את קבוצתו פותחת היטב ומסיימת את המחצית ביתרון של 18 נקודות. האורחת לא ויתרה וצימצמה בעזרת רבע שלישי חזק, כשהפער כבר הגיע לארבע נקודות בלבד, אבל התעוררות של דיון תומפסון סגרה את הסיפור. תומפסון סיים עם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים, דני גרין הוסיף 15 משלו והוריד תשעה ריבאונדים נוספים.

אלופת גרמניה באמברג הפסידה ביורוליג בצורה אכזרית למלאגה. היום היא הוציאה את כל העצבים עם ניצחון ענק 63:97 על מולי קצורין המסכן וקבוצתו פרנקפורט. כבר מהרגע הראשון זה לא היה כוחות ובאמברג רק הגדילה את יתרונה מרבע לרבע, כשהיא נעזרת ב-20 נקודות של ג'וליוס ג'נקינס. טיבור פלייב הוסיף שמונה נקודות ושלט מתחת לסלים עם 12 ריבאונדים. ג'ון לאוור היה היחיד שתיפקד בפרנקפורט עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים.

ניצחונות ליגה לאולימפיאקוס וסיינה

בליגה היוונית יצאה אולימפיאקוס, המאוכזבת לאחר ההפסד הצמוד לקאחה לבוראל ביורוליג, למשחק חוץ מול אגור אאגן העולה החדשה מהאי כרתים וניצחה 84:97. השחקנים של דושאן איבקוביץ' התקשו ברבע הראשון שהסתיים בשוויון, אולם רבע שני חזק, אותו ניצחו 15:31, סידר להם פער בלתי מחיק כל הדרך לניצחון שלישי בליגה ומאזן מושלם. גיורגיוס פרינטזיס הוביל חמישה אדומים- לבנים בדאבל פיגרס, עם 14 נקודות. קייל היינס תרם 12 ועשרה ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 13 נקודות ושבעה אסיסטים משלו.

אלופת איטליה בחמש העונות האחרונות סיינה, לא התקשתה לפרק את 52:85 את רומא בדרך לניצחון רביעי העונה. מחצית ראשונה אדירה של השחקנים של סימונה פיאנג'יאני, אותה סיימו ביתרון 24:48, לא הותירה ספק לגבי זהות המנצחת והפכה את המשך המשחק לגארבג' טיים מתמשך. בו מקאלב הוביל את המנצחת עם 18 נקודות וחמישה אסיסטים. פייטרו ארדורי הוסיף 15, איגור ראקוצ'ביץ' ודויד מוס תרמו 12 כל אחד.

שרלרואה, אלופת בלגיה בארבע העונות האחרונות, אשר תגיע להיכל נוקיה למפגש יורוליג מול מכבי תל אביב בעוד שבוע וחצי, השיגה ניצחון קשה במחזור השביעי של הליגה המקומית, 59:64 על לובן. קאלב גרין בלט בשרלרואה עם 15 נקודות, ירי וולש הוסיף 12.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully