וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל סאד הקטארית תשחק באליפות העולם לקבוצות

מסי וניימאר תתכוננו: הקבוצה של ניאנג, קייטה ובלחאג' זכתה בליגת האלופות של אסיה אחרי ניצחון בפנדלים על ג'ואנבוק

קבוצת אל סאד מקטאר זכתה היום (שבת) בליגת האלופות של אסיה והיא תשחק באליפות העולם לקבוצות שתתקיים בתאריכים 8-18 בדצמבר ביפן. הקבוצה הקטארית גברה על ג'ואנבוק מדרום קוריאה 2:4 בפנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות וזה התואר האסייתי השני שלה אחרי שהיא זכתה בו ב-1989.

אדיניו הברזילאי העלה את הדרום קוריאנים ליתרון במשחק שנערך לעיני כ-42 אלף צופים באצטדיונם הביתי, אבל שער עצמי של סים וו יאון (29) ואחד נוסף של קאדר קייטה (61), קבעו מהפך. אל סאד ירדה למגננה, אבל ספגה שוויון דרמטי בתוספת הזמן מרגלי לי סאונג היון. בהארכה לא נכבשו שערים וההכרעה עברה לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו ידם של הקטארים הייתה על העליונה.

הניצחון של אל סאד מנע מג'אונבוק מלהפוך לדרום קוריאנית השלישית ברציפות שזוכה בליגת האלופות של אסיה. זו הזכייה הראשונה של קבוצה קטארית מאז אותו גביע קודם של אל סאד ב-1989.

אל סאד מאומנת על ידי חורחה פוסאטי האורווגואי ובסגל שלה מופיעים כוכבים כקאדר קייטה (30) שבעבר נרכש מליל על ידי ליון תמורת 18.5 מיליון יורו, נאדיר בלחאג' (29) שבעצמו שיחק בעבר בליון וכן בלאנס, פורטסמות' ואחרות, וממאדו ניאנג (32), מלך שערי הליגה הצרפתית לפני שנתיים עם מארסיי.

הקבוצה הקטארית היא החמישית שמבטיחה את מקומה באליפות העולם לקבוצות וקדמו לה ברצלונה (אלופת אירופה), סנטוס (אלופת דרום אמריקה), מונטריי (אלופת צפון ומרכז אמריקה), ואוקלנד סיטי (אלופת אוקיאניה). עדיין נותרו מקומות לשתי קבוצות שזהותן עדיין לא ידועה: אלופת אפריקה ואלופת יפן, שמארחת את הטורניר.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully