וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: טואטחה וגולסה ייעדרו

השניים סובלים ממתיחות, דגני וימפולסקי אמורים להחליפם (א', 20:00, ספ' 1). אלישע לוי לשחקניו: "צריכים לבוא יותר מרוכזים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי חיפה לא הצליחה העונה לייצר לעצמה רצף של יותר מניצחון אחד.

* בני יהודה לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים האחרונים.

* הניצחון האחרון של בני יהודה על הירוקים היה באפריל 2008. זה היה בליגה, כאשר הזהובים ניצחו 0:1.

* תשעה הפסדים וניצחון אחד בלבד – זהו מאזן עשרת המשחקים האחרונים של בני יהודה נגד הירוקים בקרית אליעזר.

* בני יהודה כבשה העונה רק תשעה שערים. לשם השוואה, ויאם עמאשה, חלוצה של מכבי חיפה, כבש לבדו כבר עשרה שערים.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

לאחר ההפסד הכואב 4:2 לסטיאווה בוקרשט, במכבי חיפה עדיין מנסים להרים את הראש. מאמן הקבוצה אלישע לוי הביע את אכזבתו מספיגת השערים ברומניה ואמר היום (שבת) לשחקניו: "קיבלנו שערים קלים מדי שלא היינו צריכים לקבל, אלה בדיוק המצבים שאנחנו עובדים עליהם באימונים ואסור שזה יחזור על עצמו". אם יש משהו שחיפה עדיין חוששת מפניו זה המעבר בין אירופה לליגה, כאשר בפעם הקודמת זכור לכולם שאחרי הניצחון המשכנע על סטיאווה בקרית אליעזר חיפה התפרקה והפסידה 3:0 לקרית שמונה. אלישע לוי התייחס לכך באסיפה, ואמר: "אחנו צריכים לעשות מעברים טובים יותר בין אירופה לליגה וזה אומר שאנחנו צריכים לבוא יותר מרוכזים ומפוקסים אחרי משחק באירופה. אסור לנו לאבד יותר נקודות בליגה".

באשר להרכב, צפויים שני שינויים מאולצים כאשר טאלב טואטחה ואייל גולסה סובלים ממתיחות ומי שצפוי להחליפם בהרכב הם אוראל דגני בעמדת המגן השמאלי ודלה ימפולסקי שככל נראה ישוב להרכב במקומו של גולסה. עד כה לא תירגל אלישע לוי הרכב, אך מחר הוא צפוי לעשות זאת באימון המסכם שתערוך הקבוצה בשעות הבוקר. עידן ורד שהוחלף במחצית הראשונה עשוי לרדת לספסל כאשר אלון תורג'מן נמצא אף הוא בתמונת ההרכב. ניר דוידוביץ' צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

בני יהודה:

יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב בני יהודה, לעומת ההרכב שפתח בתיקו המאופס נגד מכבי תל אביב במחזור שעבר, כאשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' יפתח על חשבונו של שלו מנשה בקישור. הזהובים שלא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים, ינסו לנצל את העייפות של שחקני חיפה שחזרו רק ביום שישי ממשחקם ברומניה.

עוז ראלי ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר גל כהן ואביב חדד ישתפו פעולה בעמדות הבלמים. חסן אבו זייד ימשיך לקבל קרדיט ויפתח לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. מרינקוביץ' יתופקד באגף ימין, כאשר ישראל זגורי ישלים את רביעיית הקישור. פדרו גלבאן ישתף פעולה עם דינו אנדלובו בחלק הקדמי.

יעמדו למבחן

דלה ימפולסקי (מכבי חיפה)

הרכש מנתניה חוזר לאחרונה אט אט לקבל יותר ויותר דקות משחק מאלישע לוי, בין אם דרך ההרכב או דרך הספסל. ביום ראשון ימפולסקי עשוי לפתוח, ואם ימשיך להוכיח את עצמו כפי שעשה במשחקים האחרונים בהם שב לקבל את ההזדמנות, הוא עשוי לסלול את מקומו יותר בבטחה ל-11 של מכבי חיפה.

דינו אנדלובו (בני יהודה)

בני יהודה ממעטת לכבוש העונה, בעיקר הודות לעובדה שהחלוצים שלה לא מוצאים את הרשת. אנדלובו מגלה שיפור ביכולתו במשחקים האחרונים, אך מאזנו עומד על שער ליגה בודד מתחילת העונה. בקרית אליעזר יפגוש החלוץ הדרום אפריקני את ההגנה המקרטעת של הירוקים שיסבלו גם מעייפות בעקבות המסע לרומניה במסגרת הליגה האירופית. אם אנדלובו יהיה חד ויצליח להבקיע שערים, הזהובים עשויים לחזור עם ניצחון די נדיר מחיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכב משוער

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, סארי פאלח, יוריצה בוליאט, אוראל דגני, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, יניב קטן, ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully