וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

המארחים פספסו הזדמנות לעלות לפסגה, כשנתקלו ביום גדול של לירן שטראובר. טל בן חיים כבש (25), ברק בדש השווה (60)

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שמיצבו אותה כלהיט של הליגה, עירוני קרית שמונה נעצרה הערב (שבת) במגרשה הביתי, דווקא כשנפלה לידיה הזדמנות להעפיל לפחות זמנית לפסגה. החבורה של רן בן שמעון סיימה ב-1:1 מול קבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה, שמצידה יכולה להתנחם בקטיעת רצף ארבעת ההפסדים. טל בן חיים הפתיע עם שער בדקה ה-25, אבל ברק בדש עשה צדק עם שוויון בדקה ה-60. נקודה ראשונה לאייל לחמן כמאמן המלאבסים, שמושגת בעיקר בזכות יכולת מצוינת של לירן שטראובר בין הקורות. קרית שמונה במקום השלישי עם 20 נקודות, מכבי פתח תקוה עם 12 נקודות במקום ה-11.

קרית שמונה פתחה בהתלהבות גדולה, בעיקר בזכות אדריאן רוצ'ט הפעלתן. בדקה ה-16 רוצ'ט השאיר את שמעון אבוחצירא לבד, אך הוא לא הצליח לכבוש מול שטראובר העירני. לאחר מכן גם בדש החטיא מול השער, כשחמשת שחקני ההגנה של מכבי פתח תקוה כשלו פעם נוספת בעבודתם ושטראובר חיפה עליהם. בדקה ה-25, בהתקפה המסודרת הראשונה שלה, דווקא האורחת עלתה ליתרון עם שער של בן חיים, שהמשיך מהאוויר כדור עומק נהדר של ג'סטיס וומפור. בן שמעון לא שלט בעצביו, התווכח עם השופט הרביעי ובדקה ה-37 הורחק ונשלח להעביר הוראות מהיציע אחרי מחצית מתסכלת מבחינתו.

בן שמעון הוציא את וויליאם נג'ובו והכניס במקומו את אחמד עאבד למחצית השנייה, ובדקה ה-57 אבוחצירא היה קרוב לשוויון עם נגיחה למשקוף. הלחץ המקומי נשא פרי סוף כל סוף בדקה ה-60, כשאבוחצירא מצא ברחבה את בדש שהכניע את שטראובר עם כדור חד לפינה הימנית. דקתיים לאחר מכן בדש יכול היה להשלים את המהפך, אך הפעם החמיץ. שטראובר ביום נהדר עצר גם את המחליף ואיל מריסאת בדקה ה-84, המשיך למנוע מקרית שמונה את האפשרות לעלות ליתרון, וגם את הצ'אנס לכבוש ל-24 שעות את הפסגה. חלוקת נקודות בסיום.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט (ואיל מריסאת, 76), וויליאם נג'ובו (אחמד עאבד, 46), ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג (סבסטיאן סנסוני, 66), תומר אלבז, ניצן דמארי, שי מימון, טל מעבי, מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור (אסי משיח, 46), דני פרדה, טל בן חיים (ציון צמח, 90), ויקטור מרעי.

לדף המשחק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully