וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 1:2

המארחים היו טובים יותר והוליכו משער של שריקי (54), טרטיאק (83) השווה אבל קולה (88) כבש את שער הניצחון הדרמטי

מה תגידו על מ.ס אשדוד? הקבוצה של יוסי מזרחי, שהפתיעה את הפועל תל אביב ולא הצליחה לשמור על המומנטום ואיבדה נקודות יקרות במחזור הקודם מול הפועל חיפה, ממשיכה להבהיר שלא פשוט להשיג נקודות במגרש הביתי שלה. אשדוד השיגה ניצחון 1:2 נהדר על מכבי נתניה המסוכנת, והנחילה לקבוצתו של ראובן עטר הפסד ראשון בשבעת המשחקים האחרונים שלה, והשלישי בלבד העונה. נתניה לא רק רושמת הפסד, אלא גם מאבדת הזדמנות פז לעלות לראשות הטבלה, וכל זה כששחקניו של עטר לא מצליחים לנצל את העובדה ששוער אשדוד, אופיר מרציאנו, נפצע במהלך המשחק והוחלף על ידי רועי משפתי הצעיר.

הנתנייתים פתחו טוב יותר את המשחק והחלו לסכן את שערו של מרציאנו. מוגרבי החל לעשות צרות להגנת אשדוד, אבל לא הצליח למצוא את השער, ומנגד, התחילו המארחים להתעורר אט אט, כשקולה מגיע להזדמנות נהדרת, אך הכדור שלו הלך מעל לשער. הקצב הנפלא החל להיפגע ככל שהמשחק התקדם, ולקראת סיום המחצית עשה שוער אשדוד, מרציאנו תנועה לא טובה, נשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים ונדרש לטיפול רפואי שנמשך מספר דקות. מרציאנו הצליח לסיים את 45 הדקות, וירד יחד עם חבריו אל חדר ההלבשה כששתי הקבוצות לא מצליחות למצוא את השער.

מרציאנו לא הצליח להתאושש מהפציעה, ונאלץ לרדת אל הספסל, כשרועי משפתי הצעיר החליפו בין הקורות. יציאתו של השוער לא פגעה במומנטום של המארחים, ובדקה ה-54 הם הקפיצו את האוהדים ביציע: דוד רביבו במהלך נהדר הכניס כדור נהדר שהגיע אל עידן שריקי שעבר את אדרי, וגלגל מקרוב כדי לקבוע 0:1 לאשדוד. נתניה ניסתה למצוא את הקצב שלה מהמחצית הראשונה, ולא היתה רחוקה מהשיויון בדקה ה-59, כשאחמד סבע התייצב היטב ברחבה, אבל הנגיחה שלו הלכה מעל לשער. האורחים המשיכו להתקרב, ובדקה ה-83 היה נדמה שהם שוב כופים נקודה, בדיוק כמו במחזור הקודם מול הפועל פתח תקוה: ליאור ראובן שלח כדור רוחב נהדר אל טרטיאק שנכנס כמחליף, וזה קבע שיוויון. אלא שאשדוד לא עמדה לוותר על המשחק, ובדקה ה-88 כבשה את שער הניצחון, כשקולה מכניע את אדרי ומעניק את מלוא הנקודות למארחים.

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפתי, 46), עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, דוד רביבו, בן בוטבול (גדי קינדה, 68), עידן שריקי (חאתם עבד אל חמיד, 77) רוג'רס קולה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, בן בנימין (מוחמד כליבאת, 61), קובי דג'אני, חן עזרא (חן ראובן, 78), ניר נחום, פיראס מוגרבי (סרגיי טרטיאק, 71), אחמד סבע.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully