וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה הופמן: "אני בטוח שנהיה הרבה יותר טובים בגומלין"

מאמן הנבחרת מקווה להשלים את העבודה נגד בריטניה במוקדמות אליפות העולם (א', 19:00, 5+) וחושב על אוסטריה

אחרי הניצחון בבריטניה 26:29 בפתיחת מוקדמות אליפות העולם, נבחרת ישראל בכדוריד תנסה להשלים ביום ראשון (19:00, שידור ישיר בספורט 5+, הכניסה חופשית) את העבודה במשחק הגומלין שנערך בבית מכבי בראשון לציון מול הבריטים.

"אני מקווה שביום ראשון יגיעו יותר שחקנים למשחק, ואני בטוח שנהיה הרבה יותר טובים וזה גם יבוא לידי ביטוי בתוצאה", סיפר המאמן שלמה הופמן. "במשחק האחרון הרבה מאוד שחקנים לא היו בכושר טוב, ואולי זה טבעי שהם עדיין לא בשיא שלהם כשהליגה רק התחילה".

הופמן גם התייחס בפירוט לשחקניו, וציין: "גיל יעקב השוער היה בסדר, גם דן מירכוס ודן נתן, שיהיה עוד יותר בסדר. חן (פומרנץ) סיפק לנו שערים חשובים. אבישי סוחב איזשהי פציעה. מה שהפריע לי הוא שאיבדנו יותר מדי כדורים וגם החטאנו המון משישה מטרים, אבל לפחות ניצחנו".

לקראת האפשרות שישראל תפגוש את אוסטריה בחודש ינואר, אמר הופמן: "קודם נעבור את המשחק ביום ראשון, ואז נתחיל בהכנות. המשחק מול הבריטים הוא עוד הזדמנות להתקדם, אבל יש תוכנית לקיים משחקי הכנה עד לאוסטרים בקפריסין. הנבחרת תהיה חייבת להתכונן כמו שצריך, כי האוסטרים יעשו להערכתי עד למשחקים בינינו 6-7 משחקים בינלאומיים. הם נבחרת בדרג הראשון, הם שיחקו באליפות אירופה ואליפות העולם האחרונות, וזה אומר שאנחנו כנבחרת ישראל חייבים לבוא במוכנות הכי טובה שניתן, שנדע שעשינו באמת את המקסימום".

עוד לפני המשחק יעניק יושב ראש האיגוד דורון שמחי מגן הוקרה לשחקן העבר של הנבחרת והפועל רמת גן, ד"ר רזי סומך.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully