וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 80 דקות ללירוי צעירי בתבוסת מכלן

הישראלי פתח בהרכב, קבוצתו נכנעה 6:2 לגנט אחרי שחזרה פעמיים מפיגור. 78 דקות ללירן כהן בתיקו של פודבסקידז'ה

לירוי צעירי שיחק הערב (שישי) 80 דקות בהפסדה של מכלן 6:2 בגנט. הקשר הישראלי שוב פתח בהרכב והגיע למצב מצוין בדקה ה-37 כשהשתלט על כדור שנהדף מהגנת המקומיים ובעט חזק מ-18 מטר כדור שחלף קצת מעל המשקוף.

גנט עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-19 כשהסנגלי הוותיק עלימן קוליבאלי דחק מקרוב בפנימה בסיוע הגנת מכלן. בדקה ה-49 איזן יולין גוריוס בוולה אדיר מהאוויר. שבע דקות לאחר מכן השלים קוליבאלי צמד וקבע 1:2 לגנט, אבל בובקאר דיאליבה כבש שער שוויון נוסף בדקה ה-58. אלא שגנט לחצה מחדש על הדוושה עם שערים של טים סמולדרס (74) ויספר יורגנסן (79), יומבה מ'בויו המשיך את הדריסה (82), ונעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן.

בפולין, פודבסקידז'ה של לירן כהן שהדהימה במחזור הקודם את ויסלה קרקוב עם 0:1 במגרשה של האלופה, חזרה למציאות וחילצה בקושי 1:1 ביתי עם גורניק זאבז'ה. כהן פתח בהרכב והיה אחד הבולטים בקבוצתו במחצית הראשונה. בדקה ה-37 הוא סידר מצב נוח לרוברט דמיאן, אבל החלוץ הסלובקי החמיץ, וכעבור חמש דקות קיבל כהן כרטיס צהוב על ששיחרר בעיטה חופשית לפני שקיבל אישור מהשופט.

במחצית השנייה נטלו האורחים את היוזמה, ובדקה ה-63 הצליחה קבוצתו לשעבר של עידן שריקי למצוא את הרשת אחרי מבצע קבוצתי נאה שהסתיים עם שער של תומאס זחורסקי. כהן הוחלף בדקה ה-78, וכעבור שתי דקות בלבד פודבסקידז'ה איזנה משער של החלוץ הוותיק אדם קייסלינסקי, שנכנס כמחליף פחות מרבע שעה קודם לכן, והותיר את קבוצתו במקום העשירי בטבלה.

ביום ראשון תנסה ויסלה, עדיין ללא מאור מליקסון אבל עם דודו ביטון בחוד, להתאושש בדרבי החם מול קרקוביה של תמיר כחלון. משה אוחיון יקווה לקבל דקות במשחק החוץ של לגיה ורשה מול יגלוניה ביאליסטוק.

מה עוד מצפה לנציגנו באירופה בסוף השבוע?

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully