וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון - הפועל חיפה: מי תצא מהבוץ

קרב תחתית לוהט בעיר היין (שבת, 19:00). יואב כץ: "אין תסריט מלבד ניצחון". אוהדי ראשל"צ ימחו ויגיעו לבושים בשחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל ראשון לציון לא ניצחה שמונה משחקים ברציפות ובארבעת האחרונים כבשה שער אחד בלבד.

* הניצחון היחיד העונה של הפועל חיפה היה בחוץ (0:1 על הפועל פתח תקוה) והאדומים של ניצן שירזי לא הפסידו שלושה משחקים ברציפות.

* המפגש האחרון בין הקבוצות היה במאי 2008 בליגה הלאומית, אז הפועל חיפה ניצחה 1:2 בראשון לציון. המפגש האחרון ביניהן בליגת העל היה באפריל 2002 והסתיים ב-1:1.

* באותה שבת טראגית בה התאבד הבעלים של הפועל חיפה רובי שפירא ז"ל בחודש דצמבר 2001, היו אמורות ראשון לציון והפועל חיפה להיפגש ביניהן והמשחק כמובן נדחה. במשחק הדחוי שהתקיים כעבור שבועיים ניצחה ראשון לציון 0:1.

* ראשון לציון ניצחה רק פעם אחת את הפועל בביתה בששת המפגשים הישירים האחרונים.

* מדובר מפגש משפחתי: מאמני שתי הקבוצות, ניסן יחזקאל וניצן שירזי, הם בני דודים.

* אסי בלדוט קשרה של ראשון לציון, שיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

ראשון לציון מגיעה להתמודדות במצב רוח שפוף אחרי ההשפלה בשבוע שעבר, כאשר הקבוצה הובסה 0:6 על ידי הפועל תל אביב בבלומפילד. שחקני הקבוצה מודעים למצב הקשה אליו נקלעו, אך יחד עם זאת הם גם יודעים שניצחון יפתח פער של שש נקודות מהקו האדום וייתן הרבה אוויר לנשימה לקראת ההמשך.

המאמן יחזקאל עדין מרצה עונש הרחקה ויצפה במשחק מהיציע. המאמן יחסר את הילאל מוסא המורחק ואת איתי אלקסלסי שסובל מפציעה במפשעה ומתכנן לערוך שינוי בחוליית ההגנה הרעועה, כאשר גל ספיר יפתח על חשבונו של גיא משפתי במרכז ההגנה. דודו אברהם או ריף מסיקה יפתחו בקישור במקומו של אלקסלסי הפצוע.

אוהדי הקבוצה צפויים להגיע מחר לבושים בחולצות שחורות במחאה על התנהלות ההנהלה והיכולת החלשה שמפגינים השחקנים. בהנהלת המועדון לא רצו להתייחס למחאה ובמקביל חילקו 1,000 כרטיסים בבתי הספר בעיר, כאשר ילדים עד גיל 13 שיגיעו מחר עם חולצות כתומות, יכנסו בחינם למשחק.

הפועל חיפה:

בקבוצה מגדירים את המשחק כסוג של פרשת דרכים. מצד אחד, יודעים שמשמעות ניצחון תהיה לשים את פתיחת הליגה הנוראית מאחור ולהתחיל ולנסות לטפס במעלה הטבלה בכדי לברוח ממאבקי התחתית. מצד שני, הפסד ובחיפה חוששים כי שוב יפקוד משבר את הקבוצה ויהיה עוד יותר קשה להרים את השחקנים ולגרום להם להאמין שאפשר לשנות את המצב בליגה.

"או שנצא מהבור מחר או שנטבע בו עמוק יותר", אמר היום (שישי) הבעלים יואב כץ. "זה מבחן מאוד חשוב עבורנו ואני מקווה שנחזור עם ניצחון מראשון לציון. אני לא רוצה לחשוב על שום תסריט אחר. יש לנו אווירה טובה עכשיו בקבוצה ואני מקווה שמגמת ההשתפרות תמשיך".

בצד המקצועי המאמן ניצן שירזי לא מתכנן יותר מידי שינויים בהרכב שגיבש במהלך השבועות האחרונים ומלבד יוסי דורה שיחזור מהרחקה על חשבונו של ליאור ז'אן, הרכב חיפה יהיה זהה לזה שפתח מול מ.ס אשדוד כשהישאם כיוואן ימשיך לקבל את הקרדיט על הכנף השמאלית למרות שקיבל השבוע ביקורת מצד מהמאמן על הסגירות שלו לאורך הקו.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: סינדו דוסו

החלוץ מחוף השנהב הגיע כהבטחה גדולה לקבוצה ועד כה הוא מאכזב מאוד ביכולתו. זה נכון שדוסו סבל מפציעה בשבועות האחורנים, אך גם לפני כן הוא התקשה למצוא את הרשת ולא כבש. בראשון לציון בנו הרבה על שיתוף הפעולה בין דוסו ודיוויד גומז ועד כה השניים מאכזבים מאוד. מול הגנה די חלשה של הפועל חיפה תהיה לדוסו הזדמנות להתחיל לפרוע את השטרות.

הפועל חיפה: יובל אבידור

אין ספק שהחזרה של החלוץ לקבוצת האם שלו עשתה לו וגם להפועל חיפה רק טוב עם שני שערים חשובים בשבועות האחרונים. בשבת, חיפה תפגוש את ראשון לציון שיחד עם הפועל באר שבע נמצאת ראשונה בטבלת הספיגות ולכן האדומים מהכרמל שכבשו הכי מעט בליגה עד כה יצטרכו את החלוץ שלהם חד ומפוקס ליד השער של אוהד כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, ריף מסיקה (דודו אברהם), אסי בלדוט, דיוויד גומז, סינדו דוסו.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully