וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה: הפסגה מחכה

ניצחון של היהלומים עשוי להעלות אותם למקום הראשון, אך החבורה של יוסי מזרחי במומנטום מצוין בבית (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בספטמבר 2007 היה הניצחון האחרון של נתניה באשדוד והוא זכור במיוחד בעקבות התוצאה: 1:6 כאשר את השער לאשדוד כבש ניר נחום, היום בנתניה. בחמשת המשחקים שהתקיימו מאז, נתניה לא ניצחה.

* התוצאה הגבוהה ביותר בין השתיים בעשור האחרון הייתה 3:5 שניצחה מכבי נתניה באשדוד.

* אשדוד ניצחה ארבעה מתוך חמשת משחקי הבית שלה העונה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

במועדון מחפשים לשוב למסלול הניצחונות לאחר ה-1:1 עם הפועל פתח תקוה במחזור הקודם על מנת לא לאבד גובה בחלק העליון של הטבלה. בסיטואציה מסוימת, ניצחון יעלה את נתניה לפסגה אם קרית שמונה לא תנצח. בקבוצה מצפים למשחק חוץ קשה מול אשדוד. שחקן בקבוצה ציין: "אשדוד מסוכנת במיוחד בבית שלה. ראינו איך הם ניצחו שם את הפועל תל אביב ומכבי חיפה וזה לא דבר של מה בכך, אבל אנחנו קבוצה חזקה ונקווה לחזור עם שלוש נקודות וזה יעזור לנו בצמרת". על אף שתרגל השבוע שינוי אחד בהרכב, נראה כי ראובן עטר ימשיך עם אותם 11 שפתחו במחזור האחרון. כאשר לאחר תקופה ארוכה יעמוד לרשות המאמן סגל מלא לחלוטין. על הספסל ימתינו סרגיי טרטיאק ומוחמד כליבאת, שהיו שותפים לשער השוויון במחזור האחרון.

מ.ס. אשדוד:

אחרי מספר ימים לא שקטים בשל ההתדרדרות במצב הבטחוני באיזור הדרום, שב השקט לעיר אשדוד וסביבתה ובמועדון הצליחו להתכונן בצורה טובה לקראת משחק הליגה. באשדוד ינסו להמשיך את המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה שלא נוצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים (8 נקודות מ-12 אפשריות), ובונים על אחוזי ההצלחה הגבוהים של המועדון בבית. השוער אופיר מרציאנו שנעדר ממספר אימונים השבוע בשל פציעה בכתפו, השלים הבוקר אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב. גם המגן אדיר טובול שסבל מפציעה החלים וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי שלא יבצע שינויים גדולים בהרכב קבוצתו. בהנהלת הקבוצה הוחלט לאפשר כניסה חינם לנשים וילדים כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקלים למבוגר ו-40 שקל לנוער וחיילים.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: עומרי בן הרוש

הבלם הצעיר מציג עד כה יכולת טובה, אך מאמנו ראובן עטר הזהיר אותו ואת חבריו מהמצבים הנייחים של שחקני אשדוד הגבוהים. בשבת ייאלץ בן הרוש הגבוה להוכיח שאין לו בעיה להתמודד עם הגבוהים של אשדוד על ידי שמירה נכונה ומשחק חכם.

מ.ס. אשדוד: יא יא פטי

ההגנה האשדודית מגלה יציבות בסך הכל עד עכשיו, אולם מחר היא תפגוש את אחמד סבע, אחד החלוצים הטובים והפורים בליגה. לפטי המנוסה תהיה עבודה קשה בבלימתו של סבע שכבש כבר שבעה שערים העונה בליגת העל. אחד היתרונות הגדולים של הבלם הוא הסיוע שהוא נותן לקבוצה בחלק הקידמי ובעיקר במצבים הנייחים כשהוא מנצל את משחק הראש הפנטסטי שלו להבקיע שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, בן בנימין, קובי דג'אני, חן עזרא, ניר נחום, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, גדי קינדה, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה (משה בן לולו).

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully