וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה את לבנטה 0:2

הצפרדעים נחלו הפסד שני ברציפות, הפעם ל-ולנסיה שעקפה אותה בטבלה. חמד, אוואט ומאיורקה סיימו ב-0:0 עם סביליה

אחרי שליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו שברו השבוע את מחסומי ה-200 וה-100 שערים בהתאמה, במשחקים של ברצלונה וריאל מדריד בליגת האלופות, החל הערב (שבת) המחזור ה-11 של הליגה הספרדית עם שלושה משחקים. לצערם הרב של חובבי הליגה, שני המשחקים הראשונים היום לא התעלו לרמה גבוהה והסתיימו בתוצאה זהה, 0:0. ראשונות היו אלה מאיורקה, בה שיחקו תומר חמד (80 דקות) ודודו אוואט (90 דקות) וסביליה, שלא מצאו את השער, כשמאוחר יותר הצטרפו אליהן גם הקבוצה השנייה של סביליה, בטיס, שחילקה את הנקודות מול מלאגה. מי שתיקנה את הרושם מהערב החלש היא ולנסיה, שיצאה גדולה כשניצחה בדרבי 0:2 את לבנטה, עבורה היה זה הפסד שני ברציפות.

מאיורקה - סביליה 0:0

קבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, ונראה כי גם במחזור ה-11 היא תמשיך לצנוח לכיוון הקו האדום. חמד פתח בהרכב והוחלף על ידי ויקטור בדקה ה-80, אך כמו חבריו לא הצליח למצוא את השער של סביליה, שעשויה לשמור על מקומה החמישי בטבלה בעקבות התיקו וזאת למרות תקופה רעה שעוברת על הקבוצה.

תומר חמד הגיע להזדמנות ראשונה במשחק בדקה ה-14, כשבעט ממרכז הרחבה מעל לשער של חאבי וראס. מאיורקה ישבה על השער של סביליה לאורך כל המחצית הראשונה, וההחמצות הגדולות נרשמו בעיקר מכיוונו של אלחנדרו אלפארו. בדקות האחרונות של המשחק היו אלה דווקא שחקני ההתקפה של סביליה שניסו "לגנוב" את הניצחון, אבל גם דודו אוואט עשה את העבודה כשהציל בדקה ה-84 ניסיון כיבוש של חסוס נבאס. בסופו של דבר שתי הקבוצות חלקו נקודה.

בטיס - מלאגה 0:0

גם המשחק השני של היום הסתיים ללא הכרעה או שערים. בטיס אומנם לא הצליחה לנצח בבית, אבל היא לפחות עצרה את המפולת שעמדה כבר על שישה הפסדים רצופים. מהצד השני מלאגה לא מצליחה להתקדם, למרות הרכש המפוצץ. המשחק היה מאוזן, אבל מאוד לא מדויק, כששתי הקבוצות כמעט ולא מוצאות את המסגרת ומרבות לבצע עבירות. חסוס גאמס החמיץ הזדמנות נהדרת לנצח את המשחק עבור האורחת, עשר דקות לסיום ושתי הקבוצות ירדו מעט מאוכזבות מכר הדשא, בתקווה למצוא ניצחון לאחר פגרת הנבחרות בשבוע הבא.

לבנטה - ולנסיה 2:0

מה קורה ללבנטה? הקבוצה שהוכתרה כהפתעת העונה, זו שהעמידה רצף של שבעה ניצחונות רצופים, זו שאפילו תפסה לרגע את המקום הראשון בטבלה לא רק רושמת הפסד שני רצוף, אלא עושה זאת בבית, מול האוהדים המקומיים בדרבי של העיר ולנסיה. האורחים השיגו ניצחון חשוב בקרבות החלק העליון של הטבלה, ועל הדרך גם עקפו את קבוצתו של חואן מרטינס פשוט לא נראית בטוחה בעצמה כל כך. ב-ולנסיה הרגישו זאת כבר מהפתיחה, כשהאורחים לחצו על שערה של לבנטה, ובדקה ה-31 עלו ליתרון משער עצמי של חאבי ונטה.

לבנטה ניסתה לחזור לחיים במחצית השניה, אבל חמש דקות לאחר שחזרה למגרש, הוכפל היתרון של האורחים: סולדאדו הוכשל כ-20 מטרים מהשער, טינו קוסטה ניגש לבעוט ושלח כדור מרהיב שהטעה את השוער ונעצר רק ברשת. המארחים לא הרימו ידיים, לקחו שליטה על המשחק והחלו תוקפים שוב ושוב את שערה של ולנסיה במטרה לצמק, אבל חוסר ריכוז, החמצות מסמרות שיער והעובדה כי לא קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לו היתה זכאית, מנעו זאת ממנה. ולנסיה קיבלה אף היא הזדמנות לחסל סופית את המשחק, אבל החמיצה בעצמה, והסתפקה בשני השערים בכדי לזכות ביוקרה ובשלוש נקודות שמעלות אותה מעל ליריבתה העירונית בטבלה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully