וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "מבחינתי, השער הוא רק בונוס"

הישראלי של רובין קאזאן נשאר צנוע לאחר שער הניצחון על טוטנהאם (0:1). קווין בונד: "שער פנטסטי. אני חייב להחמיא לו"

צפו בשער של ביברס נאתכו

עד הערב היו לביברס נאתכו שבעה שערי ליגה, עוד שניים במוקדמות ליגת האלופות ועכשיו המאזן המדהים של השגריר הכי חם של ישראל כולל גם שער בליגה האירופית. ועוד איזה שער. נאתכו סובב באמנות כדור חופשי לרשת של קרלו קודיצ'יני וסידר לרובין קאזאן ניצחון חשוב 0:1 על טוטנהאם במחזור הרביעי של בית א'.

קאזאן השוותה לטוטנהאם עם שבע נקודות, כאשר פאוק סלוניקי מובילה את הבית עם נקודה יותר (בעקבות הניצחון על שמרוק 1:3). נאתכו העדיף להצטנע בסיום: "היה משחק חשוב שהיינו צריכים לנצח ועשינו את זה. מבחינתי, השער הוא רק בונוס", והתייחס לשער, שהיה השני שלו העונה בבעיטה חופשית: "כבר מילדות אני בועט כדורים חופשיים. הייתי בן 12 שלמדתי לבעוט מעל החומה לנקודה הרצויה. היה משחק קשה, אבל שיחקנו טוב והתוצאה חשובה. עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק הבא נגד וולגה, שיהיה קשה מאוד".

הקשר הישראלי, שהיה תחת מעקב לא מעט סקאוטים ביציע, קיבל מחמאות מקווין בונד, עוזר מאמן טוטנהאם שהחליף על הקווים את הארי רדנאפ המאושפז: "אני חייב להחמיא לנאתכו. הוא הבקיע שער פנטסטי ובנוסף אליו, לקאזאן יש שחקנים טובים מאוד. ההפסד הזה סיבך את החיים שלנו בליגה האירופית. כשראיתי את נאתכו מתכונן לבעיטה, הייתה לי הרגשה שהוא לא יחטיא. אמרתי שלקאזאן יש שחקנים מצוינים ונאתכו הוא אחד הטובים בקבוצה".

נאתכו כבש, רובין קאזאן ניצחה את טוטנהאם 0:1

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully