וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 24 דקות לאיתי שכטר בתיקו של קייזרסלאוטרן

החלוץ הישראלי עלה מהספסל, קבוצתו סיימה ב-1:1 בהופנהיים. 1:5 גדול לדורטמונד על וולפסבורג, 2:3 לוורדר ברמן על קלן

11 מחזורים, שהם כמעט שליש מ-34 המחזורים בבונדסליגה, כבר מאחורינו וכבר אפשר לזהות מגמות מסוימות בליגה שתצא לפגרת החורף הארוכה בעוד כשישה מחזורים. לאור כך שלמדנו בשנה שעברה שאי אפשר להסיק מסקנות משליש העונה הראשונה, יהיה מרתק לראות לאן תתפתח העונה הנוכחית לאחר שנחצה את השליש הראשון.

המחזור ה-12 יצא לדרך אתמול (שישי) עם הניצחון הביתי של מיינץ 1:3 על שטוטגרט. בשבת, שבוע לפני מפגש הפסגה מול באיירן מינכן, דורטמונד הביסה 1:5 על וולפסבורג והתקדמה זמנית למקום השני. קייזרסלאוטרן (24 דקות לאיתי שכטר, גילי ורמוט לא שותף) סיימה ב-1:1 מול הופנהיים. נירנברג, ללא אלמוג כהן הפצוע, הפסידה 2:1 לפרייבורג. קלאודיו פיסארו הוביל את ורדר ברמן למהפך גדול ב-2:3 על קלן ולמקום השלישי, כשמנשנגלדבאך במקום הרביעי אחרי 1:2 בחוץ על הרטה ברלין.

מיינץ - שטוטגרט 1:3

הקבוצה של תומאס טוכל, שהייתה הפתעת העונה שעברה, פתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה, אבל דווקא מול שטוטגרט היא הצליחה להקפיץ את אוהדיה עם משחק מצוין. אחרי מחצית ראשונה מאופסת האורחים חגגו ראשונים עם שער של קקאו בדקה ה-50, אבל אנתוני אוג'ה נגח את השוויון שלוש דקות לאחר מכן, ובדקה ה-60 השלים אנדראס איבאנשיץ מהפך עם פנדל מוצלח. ארבע דקות לאחר מכן כבש אוג'ה את השני שלו והבטיח למיינץ ניצחון שני בלבד מאז המחזור השני, וגם הרחקתו של יוג'ין פולנסקי בדקה ה-83 לא קלקלה את החגיגה.

דורטמונד - וולפסבורג 1:5

האלופה הצליחה סוף סוף לנצח גם בליגת האלופות ביום שלישי, כשרשמה 0:1 קשה ודחוק מול אולימפיאקוס. היא לא התקשתה להשיג גם ניצחון חמישי בששת משחקיה הליגה האחרונים שלה, מחזור אחד לפני מפגש הפסגה המסקרן מול באיירן מינכן. יורגן קלופ ושחקניו פגשו את וולפסבורג שתמיד מבטיחה לעשות צרות, אך כבר בדקה ה-12 שינג'י קגאווה בישל בעקב למריו גצה את שער היתרון הנהדר. מריו מנדז'וקיץ' היה קרוב לשוויון עם כדור לקורה בדקה ה-34, ורגע לפני השריקה להפסקה קגאווה הראה לו איך עושים זאת נכון עם שער במתפרצת. אלכסנדר חלב צימק בדקה ה-59 עם שער בונדסליגה ראשון מאז 2005, אלא שסוון בנדר (61) ורוברטו לבנדובסקי (66) ענו לו עם שני שערים מהירים. גצה חתם את ההצגה עם שער נוסף בדקה ה-78, דורטמונד זמנית במקום השני עם 23 נקודות.

הופנהיים - קייזרסלאוטרן 1:1

אחרי תקופה טובה במהלכה צברה שבע נקודות מתשע אפשריות, קייזרסלאוטרן לא נעצרה גם במבצרה של הופנהיים. איתי שכטר שוב נותר מחוץ להרכב, בעוד חברו גילי ורמוט אפילו לא נכלל בסגל הפעם, ועם חלוץ אחד בלבד לאוטרן איפשרה להופנהיים להשתלט על המשחק. אחרי כדור חופשי של סיאד סליחוביץ' למשקוף בדקה ה-26, הגיעודאד איבישביץ', שכבש בדקה ה-33 בין רגליו של קווין טראפ, הודות לכדור רוחב חד שהעביר אדסון ברפהייד. שכטר נכנס בדקה ה-66 והוסיף להרכב ההתקפי של קייזרסלאוטרן, שחזרה עם שער פנטסטי מהאוויר של דורז'ה קואמהה שבע דקות לאחר מכן. נקודה חשובה לשדים האדומים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ורדר ברמן - קלן 2:3

המארחים נפרדו מהקפטן לשעבר טורסטן פרינגס בטקס מרגש לפני שריקת הפתיחה, והדמעות בעיניים כנראה השפיעו עליהם במחצית הראשונה. כבר אחרי שלוש דקות לוקאס פודולסקי הגביה לרחבה וכריסטיאן קלמנס נגח את קלן ליתרון. ורדר ברמן ניסתה להגיב, אבל סבלה מחוסר דיוק ולא מצאה פתרון לפודולסקי, שהבקיע את התשיעי שלו בליגה בדקה ה-45. אלא שהמחצית השנייה הייתה שונה בתכלית. בדקה ה-49 קלאודיו פיסארו צימק, וארבע דקות לאחר מכן הוא השלים צמד עם העשירי שלו העונה, כשדייק מהנקודה הלבנה לאחר הרחקתו של הנריקה סרנו האורח. ברמן המשיכה ללחוץ בניסיון להשיג את השלישי, ומי אם לא פיסארו השלים מהפך ארבע דקות לסיום.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - מנשנגלדבאך 2:1
להרטה: אדריאן ראמוס (18). לגלדבאך: מרקו רויס (33 ו-55)

נירנברג - פרייבורג 2:1
לנירנברג: מייק פרנץ (32). לפרייבורג: יאן רוזנטל (34), פאפיס סיסה (90 בפנדל)

לברקוזן - המבורג 2:2
ללברקוזן: אנדרה שרלה (6), לארס בנדר (20). להמבורג: הייקו וסטרמן (34), מרסל יאנסן (58).


כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully