וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "גווארדיולה מחרבן במכנסיים ממוריניו"

השבדי חושף באוטוביוגרפיה דברים שאמר למאמן כששיחק בברצלונה, וסיפר: "מסי, אינייסטה וצ'אבי הם כמו ילדים בבי"ס"

לאט לאט האמת של זלאטן איברהימוביץ' לגבי העונה הטראומתית שהוא חווה בברצלונה חושפת את התמונה המלאה. השבדי, שמככב כיום במילאן, חשף נדבך נוסף ביחסים המעורערים שהיו לו עם מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה. את הדברים הוא כתב באוטוביוגרפיה שעתידה לראות אור בעוד כשבועיים.

בין הדברים המעניינים שכתובים בפרק הראשון של הספר מספר איברה שהוא גער בגווארדיולה על כך ש"אין לו ביצים". את הדברים הוא אמר לאחר ניצחון חוץ 1:4 של בארסה בליגה על ויאריאל לפני שתי עונות, ניצחון שהגיע ימים בודדים אחרי שהקבוצה הודחה בחצי הגמר על ידי אינטר של ז'וזה מוריניו בליגת האלופות.

"צעקתי עליו: 'אין לך ביצים', ועוד דברים גרועים", מספר השבדי. הוספתי: 'אתה מחרבן במכנסיים ממוריניו! אתה יכול ללכת לעזאזל'. הייתי רע מאוד. אם הייתי גווארדיולה, הייתי מפחד". איברהימוביץ' גם סיפר על היחס המיוחד שזוכה ליאונל מסי מהמאמן: "האווירה בחדר ההלבשה הייתה שקטה מדי בשבילי. מסי, אינייסטה וצ'אבי תמיד מצייתים מבלי למחות. הם כמו ילדים בבית ספר. אני לא כזה ולא יכולתי להיות עצמי".

איברהימוביץ' המשיך וסיפר את מה שכבר שמענו ממנו בהזדמנויות קודמות על התקשורת הלקויה שהייתה לו עם המאמן הקטאלני: "מסי ביקש לשחק בעמדה אחרת. הוא רצה לשחק כחלוץ מרכזי וקיבל את זה. לי לא היו יחסים עם המאמן. הוא בקושי הסתכל עליי".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully