וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "קצת מציק שאין לנו נקודות באירופה”

חלוץ הפועל תל אביב מקווה לחלץ נקודת בכורה באיינדהובן: "אני לא חושב שיש שחקנים שלא ברמה של אירופה"

הפועל תל אביב תנסה להשיג הערב (חמישי) נקודות ראשונות בשלב הבתים בליגה האירופית כשתתארח אצל פ.ס.ו איינדוהבן. האדומים שהתרגלו להיות בחזית ההצלחה של הקבוצות הישראליות באירופה בשנים האחרונות קיבלו השנה סטירה מצלצלת דווקא במפעל השני בחשיבותו של אופ"א, והם מבינים את חשיבות המשחק הערב והניסיון להימלט מקמפיין ללא נקודות.

"חשוב לנו מאוד לביטחון להשיג נקודות ראשונות באירופה", אמר עומר דמארי. "הסיבוב הראשון שלנו היה לא טוב ומאכזב מבחינת צבירת הנקודות. אמנם שיחקנו כדורגל לא רע פה ושם, אבל זה שאין לנו נקודות קצת מציק לנו, ואנחנו מקווים לחזור עם נקודה ואולי שלוש. איינדהובן קבוצה ברמה מאוד גבוהה, הרבה יותר מהקבוצות שיש בארץ. ראינו אותם בבלומפילד ולא הולך להיות לנו קל, אבל הכול יכול להיות בכדורגל. נקווה להבקיע ולהשיג תוצאה טובה. נעשה את המקסימום ואני מאמין שאפשר להפתיע".

החלוץ דיבר על חוסר הניסיון שיש בקבוצה במפעלים באירופה: "באו השנה שחקנים חדשים להפועל תל אביב, שלא כל כך מכירים את אירופה, וגם עזבו שחקנים עם ניסיון ברמה הזאת. אני מאמין שהכל עניין של זמן וניסיון, אחרי הסיבוב הראשון שלא היה כל כך מוצלח, הסיבוב השני יהיה יותר טוב. אני לא חושב שיש שחקנים שלא ברמה של אירופה, רק שצריך להתרגל לרמה הזאת כי יש הבדל גדול בין ליגת העל למשחקים פה".

דרור קשטן יעלה למשחק עם שינוי אחד מהמשחק מול הפועל ראשון לציון, כששי אבוטבול יפתח במקומו של אביחי ידין המורחק. ביוואן פרנסמן שכשיר למשחק ימתין על הספסל ככל הנראה והקפטן ואליד באדיר שוב יפתח במרכז ההגנה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully