וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "נצטרך לעשות משהו קיצוני כדי לנצח"

מאמן הפועל ת"א פסימי לקראת פ.ס.וו (ה', 20:00, ספורט1). רוטן חושש מבונקר אדום. שי אבוטבול בהרכב, פרנסמן כשיר

עם הגב לקיר, הפועל תל אביב תנסה מחר (חמישי, 20:00, ספורט1 ו-ספורט1 HD) לעשות סנסציה בפיליפס שטדיון ולחזור עם נקודות מהמשחק מול פ.ס.וו איינדהובן. אחרי שלושה מחזורי ליגה בבית ג', האדומים נועלים את הטבלה עם אפס נקודות. במידה והפועל לא תנצח, היא תסיים כבר מחר את העונה האירופית במידה ולגיה ורשה תנצח במגרשה את ראפיד בוקרשט במשחק המקביל.

"פ.ס.וו במאזן מושלם וברור שנצטרך לעשות משהו קיצוני כדי לנצח כאן", אמר המאמן דרור קשטן במסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק. "פ.ס.וו הייתה פייבוריטית למשחק בישראל והיא פייבוריטית למשחק באיינדוהבן. מדובר בקבוצה הטובה בבית והיא שיחקה טוב מאוד בתל אביב".

המאמן התייחס לניצחון 0:6 על הפועל ראשון לציון בליגה: "שיחקנו טוב מאוד בליגה ועלינו למקום הראשון. אירופה זה סיפור אחר. אנחנו חייבים לתת הכל כדי להשיג משהו כי אנחנו יודעים שזו ההזדמנות האחרונה שלנו".

הקפטן וואליד באדיר הוסיף: "ניתן הכל במשחק ונעשה את הטוב ביותר שלנו. בליגה אנחנו משחקים כדורגל טוב והיו לנו מספר משחקים בהם כבשנו הרבה שערים. באירופה עד כה לא הלך לנו, אבל אנחנו מקווים שנוכל להשיג נקודות ראשונות בקמפיין".

בתוך כך, הפועל ערכה את האימון המסכם שלה בהולנד. הבלם ביוואן פרנסמן כשיר למשחק נכון לעכשיו, אך לא בטוח שקשטן ייקח את הסיכון וירכיבו. מי שצפוי להמשיך כבלם הוא הקפטן באדיר לצידו של הסלובקי מריו פצ'אלקה. שי אבוטבול הוא זה שאמור לתפוס את מקומו של אביחי ידין כשיתר ההרכב יהיה זה לזה שפתח מול ראשון לציון בליגה.

הרכב משוער: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר (ביוואן פרנסמן), מריו פצ'לקה, גל שיש, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רוטן: "קבוצות כאלה רק באות להסתגר"

פ.ס.וו איינדהובן מקווה להעפיל כבר מחר (חמישי, 20:00, שידור חי בספורט1) לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. לשם כך, זקוקה הקבוצה ההולנדית לנצח את הפועל תל אביב ושבמשחק המקביל ראפיד בוקרשט לא תנצח את לגיה ורשה. פ.ס.וו מושלמת עד כה במפעל והמאזן הביתי שלה באירופה כולל 15 משחקים רצופים ללא הפסד (11 ניצחונות) מאז דצמבר 2008.

"אנחנו לא רוצים לחכות לשני המשחקים האחרונים כדי להבטיח את העלייה", אמר המאמן פרד רוטן. "השחקנים שלי רוצים לנצח בכל משחק. יריבות כמו הפועל תל אביב לא באות לשחק כדורגל יפה באיינדהובן ומשאירות הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אני מקווה שנוכל לכבוש שער מהר ככל האפשר. נשחק בקצב מהיר ונצטרך למצוא דרך לפצח את ההגנה של הפועל תל אביב".

רוטן יחסר את שני המגנים השמאליים הפצועים אריק פיטרס ואבל טמאטה, כך שמי שעשוי לשחק הוא הילד ג'טרו ווילמס בן ה-17. גם טימותי דריק נמצא בתמונת ההרכב.

ההרכב המשוער: אנדרס איזקסון, סטניסלב מאנולב, מרסלו, ווילפרד בומה, ג'טרו ווילמס, ג'ורג'יניו ווינאלדום, אולה טויבונן, קווין סטרוטמן, זכריה לבאיאד, טים מטאבז', דריס מרטנס.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully