וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרי אוקטובר: אלפסי המאמן, שלומי הרוש השחקן הצעיר

מאמן אשקלון שניצח את אשדוד וירושלים והיה קרוב לסנסציה נבחר על ידי ועדת המצטיינים של המנהלת. הרוש: "מחמיא לי"

ועדת המצטיינים של מנהלת הליגה המורכבת מעיתונאי כדורסל בכירים ממרבית כלי התקשורת הארציים, נפגשה השבוע לפגישתה הראשונה לעונת 2011/12, ובחרה באריק אלפסי, מאמן עירוני אשקלון, למאמן חודש אוקטובר, ובשלומי הרוש, שחקנה של הפועל חולון כשחקן הצעיר של החודש.

אלפסי נבחר פה אחד על ידי כל חברי הוועדה. כידוע, מאמן אשקלון הוביל את הקבוצה שלו החודש לשני ניצחונות חוץ חשובים בליגה, באשדוד ובירושלים, וכמעט הצעיד את אשקלון לסנסציה מול מכבי תל אביב. בנוסף, ניצחה אשקלון שני משחקי ראווה במסגרת גביע צ'אנס. מלבד הניצחונות, הראתה הקבוצה שבנה אלפסי שהיא מחוברת כבר בשלב מוקדם מאוד של העונה ומשחקת כדורסל אטרקטיבי.

"זו בחירה מחמיאה", הודה אלפסי. "כמובן שהבחירה היא לכל הצוות המקצועי, משמעון אמסלם, רובן נייברגר, צביקה מנדלייב ואור שוורץ. אני שמח שהקבוצה בחודש האחרון התחברה ומשחקת כדורסל שוטף וטוב. אין ספק שהפוטנציאל של הקבוצה עוד לפניה. אני מודה כמובן לשחקנים שהביאו את הניצחונות. אני מקווה שנמשיך ונשתפר ככל שהעונה תמשיך ונביא את אשקלון חזרה לטופ של הכדורסל הישראלי".

ועדת המצטיינים בחרה לראשונה גם את השחקן הצעיר של החודש והחליטה כאמור להעניק את הפרס להרוש, שזוהי העונה הראשונה שלו בליגת העל. הרוש מילא את החלל שהשאיר בחולון דן גרונפלד בצורה נהדרת. השחקן שגדל בהפועל כפר סבא ושיחק במדיה בשנים האחרונות בליגה הלאומית, הפתיע רבים עוד כשקיבל מקום בסגל הנבחרת האולימפית של ישראל בקיץ האחרון והמשיך בהתקדמות עם פתיחה נהדרת של הליגה ומשחק מדהים במחזור הראשון מול מכבי ראשון לציון בו קלע שש נקודות וחטף שישה כדורים. בהמשך החודש הוסיף הרוש טריפל דאבל מדהים במשחק הגביע מול עירוני נס ציונה: 13 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

הרוש החוגג היום את יום הולדתו ה-24, משתלב נהדר בקבוצה החולונית וזוכה להערכת הקהל החולוני שאוהב מאוד שחקני נשמה: "זה כיף לשמוע שבחרו בי, לא ציפיתי ומחמיא לי. פתיחת העונה מבחינה אישית מפתיעה וכיפית לי. כיף מאוד בהפועל חולון - יש חיבור טוב עם השחקנים יחד עם הקהל המדהים. אני שמח שהולך לי וגם לקבוצה, פתחנו את העונה בצורה טובה ואני מקווה שנמשיך כך, ומה שחשוב זה מה שקורה גם בסוף העונה". שמו של שחקן החודש של ליגת העל ייחשף ביום ראשון באחד ממשחקי הליגה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully