וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפיסת הישבן באירן תגרור 74 הלקאות וחודשיים מאסר?

נמשכת הסערה סביב האירוע במשחק הגביע של פרספוליס בהשתתפות שני שחקניה. גם קנס של 40 אלף דולר מחכה להם

הכדורגל האירני היה השבוע בלב הכותרות אחרי חגיגות השער היוצאות דופן של שניים משחקני קבוצת פרספוליס. כזכור, הקבוצה ניצחה 2:3 בחוץ את דאמאש גילאן במשחק גביע, מה שקטע רצף הפסדים שלה, אך את מרכז תשומת הלב גנב שייס רזאי, שספק נעץ אצבע באחוריו של מוחמד נוסראטי, שחקן קבוצתו, ספק אחז במבושיו.

מיד לאחר התקרית השניים הושעו עד להודעה חדשה, אבל היום (חמישי) מתברר שהחגיגות הללו עלולות לעלות להם ב-74 הלקאות שיבוצעו באופן פומבי. בפרלמנט האירני כבר השמיעו דרישות להעניש את השניים בחומרה, וביקשו "עונש מהיר". ומה השחקן שישבנו נתפס אשם? מתברר שבשער שנכבש מוקדם יותר במשחק, הוא ביצע תפיסה דומה (שאינה נמצאת בקליפ), שלא נעלמה מעיני גורמי החוק באירן.

"זה מעשה מביש, מכעיס ומקומם את אוהדי הספורט באירן", אמר חבר הפרלמנט ילל יחזאיידה. "מה שאירע הוא לגמרי בלתי מתקבל על הדעת מכיוון שזה היה מעשה מגעיל". בנוסף לעונש הקשה, כל אחד משני השחקנים צפו לשבת במאסר במשך חודשיים אחרי שהם הואשמו ב"מעשה המנוגד למוסר הציבור". ומה עם קנס? משכורתם שמשולמת על ידי המועדון תקוצץ ב-15 אחוז והם יידרשו לשלם 40 אלף דולר כל אחד.

אחרי התקרית, החלו מנגד גם להישמע קולות מרגיעים יותר. מאמן פרספוליס לשעבר אלי פרבין אמר: "בואו ותוציאו אותם להורג אם זה מרגיע אתכם". שחקן הנבחרת לשעבר מהאדי מדוויקיה סיפר שהתקשורת באירן לא הייתה צריכה להגזים בסיקור האירוע: "כששיחקתי בגרמניה, דברים כאלה קרו כל הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • פרספוליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully