וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן טוטנהאם: "מתעניינים בכמה משחקני קאזאן"

התרנגולים נערכים למפגש עם קבוצתו של נאתכו ללא הארי רדנאפ, עוזרו חשף שכמה מכוכבי הרוסים על הכוונת של קבוצתו

טוטנהאם תעלה הערב (חמישי) למשחק מול רובין קאזאן במחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית ללא מאמנה הארי רדנאפ, שמתאושש מניתוח קל שעבר בליבו ולא הצטרף לנסיעה לרוסיה. האנגלים, שניצחו 0:1 במפגש הקודם בין שתי הקבוצות לפני שבועיים, מוליכים את טבלת בית א' עם שבע נקודות, שלוש יותר מקבוצתו של ביברס נאתכו.

למרות הניסיונות של התרנגולים להמעיט בחומרת הניתוח שעבר רדנאפ, מצבו של המאמן מעסיק את התקשורת בממלכה, והקולגה סם אלרדייס, שעבר אירוע לב לפני שנתיים, מיהר להזהירו שלא יחזור לפעילות מוקדם מדי. "הלחץ שבעבודה הזו הוא אולי לא הגורם למצבים שכאלה, אבל הוא בהחלט מוסיף להחרפתם, כמו במקרה שלי", התריע מאמן ווסטהאם. "ההמלצה הכי חשובה שאני יכול לתת לו היא להקשיב להוראות של רופאיו".

קווין בונד, עוזרו של רדנאפ שיחליפו על הקווים הערב, הרגיע: "הארי אוהב את מה שהוא עושה, אבל הוא לא טיפש והוא לא יסכן את בריאותו בנסיעה לרוסיה. אני בטוח שהוא יצפה במשחק בטלוויזיה בבית החולים ואולי הוא אפילו ינסה להתקשר אליי בזמן המשחק, כך שאני צריך לזכור לכבות את הטלפון שלי...".

לגבי המשחק עצמו אמר בונד: "הארי הכין את הקבוצה ואנחנו יודעים מה הוא מצפה שנעשה. קאזאן הרשימה אותנו מאוד במשחק בלונדון והניצחון היה תוצאה מצוינת מבחינתנו. אני גם יכול לספר שאנחנו מתעניינים בשלושה או ארבעה מהשחקנים שלהם, אבל אני לא יכול לגלות במי מדובר". כזכור, נאתכו הגיע לקאזאן אחרי שכיכב מולה במדי הפועל תל אביב בליגה האירופית לפני שנתיים, וייתכן שהתסריט יחזור על עצמו פעם נוספת.

גם דודו ביטון ינסה להרשים את האנגלים מול פולהאם

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully