וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל ניצחה 26:29 את בריטניה

הנבחרת פתחה את מוקדמות אליפות העולם עם ניצחון בקריסטל פאלאס, פומרנץ הצטיין עם 7 שערים. הגומלין בארץ ביום ראשון

נבחרת הכדוריד של ישראל פתחה הערב (רביעי) את מוקדמות אליפות העולם 2013 עם ניצחון חוץ בבריטניה, 26:29 על מארחת הטורניר האולימפי. ביום ראשון תארח ישראל את הבריטים למשחק גומלין שייערך בבית מכבי בראשון לציון.

ישראל קיימה עד היום חמישה מפגשים מול בריטניה בכל הזמנים, ובכולם ניצחה בהפרשים משמעותיים. גם המאמן שלמה הופמן ניצח כשחקן ב-1978, ועשה זאת שוב הערב בקריסטל פאלאס. איציק חליפי עלה כקפטן במקום יואב נאמן הפצוע, ותרם שער אחד, כשחן פומרנץ הוביל את ישראל ליתרון 7:10 בחלוף 20 דקות. גם דן מירכוס תרם במחצית ארבעה שערים מעמדת הפיבוט והנבחרת שמרה על יתרונה.

הבריטים, שמראש הבהירו כי סיכוייהם לנצח קטנים ונמצאים בעיצומן של ההכנות לאולימפיאדה, נותרו בתמונת המשחק ושמרו על פער סביר. אלא שלישראל יש עוד כלים בהתקפה, ומלבד פומרנץ גם אבישי סמולר התעורר עם שלושה שערים נוספים ביום ההולדת ועזר להוביל את ישראל לניצחון 26:29 בסיום.

"היה משחק מותח, אבל אנחנו נבחרת הרבה יותר טובה", אמר בסיום המאמן שלמה הופמן. "המשחק מבחינתנו לא היה מספיק טוב, אבל בחוץ מעניינת התוצאה. היו לנו המון החטאות ואיבודי כדור, ולא כולם הגיעו למשחק. הבריטים שיחקו בהתלהבות כפי שציפינו. אנחנו מקווים להשלים את המשימה מולם ביום ראשון, ואז להתרכז באוסטרים. המשחק הבא יהיה סיפור אחר, ואנחנו נבוא מוכנים מנטלית מול הקהל שלנו, וכמובן שגם מבחינת כדוריד. למרות זאת, אסור לזלזל בהם. הם נבחרת שהשתפרה מאוד מאוד, ויש להם גם מתאזרחים ברמה טובה".

הקפטן איציק חליפי: "אם נגדיר את המשחק במילה זה היה מוזר, כי לא הצלחנו להביא את המשחק הפשוט שלנו, אבל אנחנו שמחים על הניצחון. לא נורא, ידענו להתעלות ברגעים הנכונים, לשמור על היתרון ולנצח. בבית אצלנו זה יהיה אחרת ונציג כדוריד הרבה יותר טוב. זה היה כבוד ומרגש מבחינתי להיות קפטן הערב".

כבשו לישראל: חן פומרנץ 7 שערים, דן מירכוס ואבישי סמולר 5 כל אחד, דן נתן 4, איציק חליפי ואריאל רוזנטל 2 כל אחד, עידו לביא, עופר לוזון, אמיר לנגליב, עומר דבדה וגיא כהן 1 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully