וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השלישי

השוויצרי נזקק לשלוש מערכות, אך ניצח 1:6, 6:4, 3:6 את ירקו ניימינן ועשוי לפגוש את רודיק. אנדי מארי פצוע ופרש מהטורניר

זה עדיין לא מרשים או חלק, אבל גם כך רוג'ר פדרר מתחיל לחזור לעצמו לאחר כמעט חודשיים מחוץ לסבב. השוויצרי, שירד לאחרונה למקום הרביעי בעולם בשל הצלחותיו של אנדי מארי, עלה הערב (חמישי) לסיבוב השלישי של טורניר הבית שלו בבאזל מסבב ה-500 של ה-ATP. פדרר התקשה ועבד קשה כדי לנצח 1:6, 6:4, 3:6 את ירקו ניימינן הפיני הוותיק, שמדורג במקום ה-66 בעולם. לפדרר אגב זה היה הניצחון ה-12 בקריירה מ-12 מפגשים מול ניימינן השמאלי. בסיבוב השלישי יפגוש "פדאקספרס" את המנצח שייצא מבין ארבעת השחקנים הבאים: אנדי רודיק - טומי האס וראדק סטפאנק מול סנטיאגו חיראלדו.

חובבי הטניס בשוויץ קיבלו הערב גם בשורה פחות משמחת כשאנדי מארי, המדורג שלישי בעולם, הודיע על פרישה מהטורניר בשל פציעה ולכן המשחק שלו מול רובין האסה ההולנדי בוטל. לוקאש קובוט הפולני עלה לסיבוב השני לאחר 7:5, 5:7, 2:6 על טוביאס קאמקה ויפגוש את דג'וקוביץ'. פלוריאן מאייר נהנה מפרישה של ינקו טיפסרביץ' הסרבי כדי לעלות לסיבוב השני, שם יפגוש את איבן ליוביצ'יץ'. מרכוס בגדאטיס הקפריסאי הצליח לעצור את מיכאל לאמר השוויצרי, שהפתיע את מיכאיל יוז'ני בסיבוב הראשון, וניצח אותו 6:7 (2), 7:6 (2), 3:6 בדרך לסיבוב השלישי ולמפגש אפשרי מול המדורג מספר אחת בעולם.

בטורניר המקביל, שנערך בוולנסיה, הודח מיודענו ואשק פוספיסיל בסיבוב השני לאחר הפסד 6:3, 6:3 למדורג מספר אחת בטורניר וחמש בעולם דויד פרר הספרדי הנהדר. קנדי נוסף שהודח מהטורניר, אבל כבר בסיבוב הראשון היה מילוש ראוניץ', שהפסיד 6:4, 6:4 למרין צ'יליץ', שרק ביום ראשון האחרון זכה בטורניר סנט פטרסבורג וישחק מול מרסל גרנולר. חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי המצוין ניצח 4:6, 1:6 את דימיטרי טורסנוב הרוסי הוותיק ויפגוש בסיבוב השני את קווין אנדרסון לקרב נפילים.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully