וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אפס איסטנבול גברה על מילאנו 54:62

הטורקים השיגו ניצחון חשוב בבית של מכבי ת"א. 65:93 גדול לברצלונה על קאזאן, פרטיזן הכניעה את שרלרואה 81:91

המחזור השלישי ביורוליג נמשך הערב (חמישי) עם מנה נוספת של משחקים מרתקים. במשחק המרכזי, לפחות עבור אוהדי מכבי תל אביב, ניצחה אפס איסטנבול 54:62 את מילאנו באיטליה. עוד בבית של הצהובים גברה פרטיזן 81:91 על שרלרואה. במשחק שפתח את הערב המשיכה ברצלונה להיראות כמו הקבוצה מלפני שנתיים, כשדרסה ללא רחמים את קאזאן בחוץ 65:93. פנרבחצ'ה/אולקר הלחוצה הצליחה סוף סוף להשיג ניצחון בכורה לעונה הנוכחית ביורוליג, לאחר שניצחה בקושי 86:90 את נאנסי. במשחק הנוסף בבית א' גברה קאנטו על בילבאו 69:78, בעוד בבית ב' הצליחה מלאגה לצאת עם ניצחון דרמטי, 78:79 על באמברג בגרמניה.

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - נאנסי 86:90

אחרי שני הפסדים שהכניסו את המערכת ללחץ גדול, ידעו הטורקים שבבית מול הצרפתים הבינוניים חייב להסתיים בניצחון. ואכן, בפתיחה הכל היה נראה ורוד, כשרבע שני מטורף של פנר בה היא קולעת 32 נקודות, הטיס אותה ליתרון 21 במחצית. אלא שהצרפתים לא ויתרו, וברבע השלישי רצו ל-15:27 שהחזיר אותם למשחק. עבירה טכנית של המארחים ברבע האחרון שלחה את באטום אל הקו וזה צימק ל-5 בלבד. שלשה של עומר אונן ונקודות של גיסט החזירו את הפער ל-10, ובאטום הצליח רק לצמק בסיום. תאבו ספולושה הוליך את קלעי הטורקים עם 19, עומר אונן, ג'יימס גיסט ואוגוז סאבאס קלעו 13 נקודות כל אחד. ויקטור סמניק קלע 24 לנאנסי, באטום תרם 22 אבל איבד 9 כדורים. מי שבוודאי יזכור את המשחק הזה זמן רב הוא רכז המפסידים ג'ון לינהן, שצירף ל-5 הנקודות שלו לא פחות מ-15 אסיסטים, ובכך שבר את שיא כל הזמנים במפעל שהיה שייך לתיוס אדני ותיאו פפאלוקאס.

קאנטו - בילבאו 69:78

שתי קבוצות חדשות למפעל נפגשו באיטליה למשחק חשוב מאוד, בידיעה שהמנצחת תעלה למאזן חיובי, המפסידה תצנח למאזן שלילי, וסיכויי הטופ של השתיים יתחילו להתבהר. בסופו של דבר המארחת עשתה את העבודה, ובגדול, עם 16 נקודות של גיורגי שרמנדיני ו-14 של מרטין לאונן. את בילבאו הוביל אלכס מומברו עם 20 נקודות, מרקו באניץ' הוסיף 19.

בית ב'

באמברג - מלאגה 79:78

איזה משחק מטורף בגרמניה, ואיזה שיברון לב למארחים. באמברג פתחה בטירוף עם 27 נקודות ברבע הראשון, ויתרון 5, אבל ריצת 11:20 ברבע השני של מלאגה העניקה לה את היתרון. המשחק נהיה צמוד עד לסיום, והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. ואלטרס עוד הקפיץ את יתרון מלאגה ל-2, אבל בריאן רוברט עם שלשה גדולה, 13 שניות לסיום קבע מהפך. נגמר? לא אם אתם שואלים את ברני רודריגז, שחמש שניות לסיום קלע את סל הניצחון, ורוברטס עוד הספיק להחטיא פעמיים לפני הסיום. ג'ואל פרילנד הוליך את קלעי מלאגה עם 18 ו-7 ריבאונדים, לוקה זוריץ' הוסיף 13. בריאן רוברטס ומרכוס סלוטר הוליכו את קלעי באמברג עם 16 נקודות כל אחד.

בית ג'

מילאנו - אפס איסטנבול 62:54

שחזור גמר גביע קוראץ' של 1996 הבטיח המון, ולמען האמת לא ממש קיים הרבה. באחד המשחקים הכי הגנתיים שראינו בשנים האחרונות ניצחה לבסוף אפס, שהתאוששה סופית מהפסד הבית המביך לשרלרואה בשבוע שעבר. הטורקים פתחו מצוין ועלו ל-9:22 בתום הרבע הראשון, ובעצם שמרו על אותו יתרון לכל אורך הדקות, תוך ששתי הקבוצות מציגות לראווה אחוזים חלשים במיוחד. סטנקו באראץ' היה האיש הבולט של המנצחים עם 16 נקודות, טרנס קינסי הוסיף 13 וסאשה וויאצ'יץ' 12. דנילו גלינארי הסתפק ב-12 עבור מילאנו. בשבוע הבא תארח אפס את מכבי תל אביב.

פרטיזן בלגרד - שרלרואה 81:91

קבוצת הפאר הסרבית נאלצה להתמודד עם סדר משחקים קשה במיוחד, כשפתחה את היורוליג בהפסד בית לאפס איסטנבול, ובשבוע שעבר נכנעה למכבי תל אביב בהיכל נוקיה, ועל כן הניצחון הערב היה כל כך חשוב. המשחק הלך צמוד למרבית שלביו, ויכולת מצוינת של מילאן מצ'באן סייעה למארחת לעלות ל-73:79, 5 דקות לסיום. משם הבלגים, שהפתיעו בשבוע שעבר את אפס, כבר לא הצליחו לחזור. אייסי לואו סיים ערב אדיר של 26 נקודות ו-7 אסיסטים, ניקולה פקוביץ' הוסיף 21 ומצ'באן סיים עם 15 ב-100 אחוזים מהשדה, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את שרלרואה הוביל דמונד מאלט עם 19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ד'

קאזאן - ברצלונה 93:65

נדמה שהשאלה האמיתית לקראת משחקה של ברצלונה מול קאזאן הערב, היתה האם יצליחו הרוסים להפסיד בפחות מ-20 הפרש, מה ששתי היריבות הראשונות של הקאטלנים ביורוליג לא הצליחו להשיג. ובכן, המארחים הפתיעו וכמעט וגמרו עם 30 הפרש על הראש. ברצלונה לא התחשבה בקהל המקומי וברחה כבר ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי בזכות משחק גדול של ארזם לורבק שפשוט לא החטיא, כשחואן קרלוס נבארו מצטרף אף הוא לחגיגה בדרך ליתרון 12 במחצית. קאזאן עוד חלמה לחזור, אבל ברבע השלישי האורחים רק לחצו על הדוושה, ועד לסיום הגדילו את ההפרש שכבר הגיע ל-29. לורבק הוליך את קלעי ברצלונה עם 24 נקודות (11 מ-13 מהשדה), חואן קרלוס נבארו רשם 19, פיט מיקל הוסיף 16. טרל לידיי הוליך את קלעי קאזאן עם 14.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully