וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו יעבור ניתוח קל בליבו

במילאן הודיעו כי החלוץ סבל מזעזוע מוח, והניתוח ידרוש ממנו החלמה של מספר חודשים. אדריאנו גליאני מאושר: "הילד בסדר"

במילאן ממשיכים לעקוב בדאגה אחרי מצבו של אנטוניו קסאנו, כשהיום (רביעי) שיחרר המועדון הודעה לפיה הבדיקות שנערכו לחלוץ העלו כי הוא סבל מזעזוע מוח, כשכעת הוא צפוי לעבור ניתוח בליבו. תחילה עלה החשש כי הוא סובל משבץ מוחי אחרי הטיסה בשבת בסיום הניצחון 2:3 על רומא, אך כעת מרגיעים במועדון ומבשרים כי מצבו טוב.

המועדון המילאנזי ציין כי קסאנו סובל מהתקף איסכמי, שיגרור הליך כירורגי שיצריך ממנו החלמה של מספר חודשים. סגן הנשיא אדריאנו גליאני קיבל את הבשורות בשמחה רבה, והודה כי חשש שהמצב מסובך הרבה יותר. "התנאים טובים מבחינת אנטוניו, הילד בסדר, אבל אני לא רופא וההודעה אומרת הכל".

גליאני הוסיף: "הבעיה תיפתר באמצעות ניתוח לב תוך מספר חודשים, ולאחר מכן זו תהיה ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל האם לתת לו אור ירוק לשחק שוב. הייתי מודאג מאוד בהתחלה, אבל נאמר לי על ידי אנטוניו לא לדאוג".

בקבוצה הדגישו כי מדובר בניתוח זעיר, שלאחריו יוכלו לדעת במדויק כמה זמן ייקח עד שקסאנו יוכל לחזור לעצמו, כשלא מן הנמנע שהקבוצה תצטרך לצרף חלוץ בחודש ינואר מחשש שזלאטן איברהימוביץ', אלשנדרה פאטו ורוביניו לא יספיקו לה בחלק הקדמי במהלך החודשים הקרובים.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully